SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
« Föregående · 1966442 · Nästa » Till forumet
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Zidoo: Det har gått från brunt till beigt tack vare Palmens mål. 2 mål inför 3:e hade vi aldrig kunnat hämta upp.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sthlmtimrå: det är fan farligt varenda gång Svedberg får ett skott på sig. Med en normal målvaktsprestation hade vi varit i ledning med 2-1 inför tredje. Surt!
+ 3
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Zidoo: Tendenser till Crawl-rörelser på Svedberg? Baddaren nästa. Om han inte tagit simborgarmärket ännu?
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Fan de krossar oss i varje närkamp. De är betydligt tuffare än oss!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
JonteD: Äntligen vaknar Palmen! Väck fler också! Var för f-n inte ständigt tvåa på pucken!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sthlmtimrå: Får ju bygga på Molinder Drugge Söderberg Boyes Berglund Nubbens svärson Harde måste bli ner och vända bara med såna världsspelare och Grodan tränare som grädde på moset
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Palmberg din sopa!!! Hahaha snälla fortsätt såga han. Ger utdelning! Snyggt värre.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
gustav9: Som nu känns det som att det kan bli en Bellisimo 2.0.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
bar mofftak: MEN VAD GÖR HAN!? BYT UT SVEDBERG, HAN TAPPAR JU VARENDA PUCKJÄVEL
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Skyller inte ens på Svedberg längre. Att han har problem vet vi.
Det är pajasen som står i båset som låter honom stå även när det syns att han har en usel dag som förtjänar skit.
Det är pajasen som står i båset som låter honom stå även när det syns att han har en usel dag som förtjänar skit.
+ 8
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Hahahaha fyfan, vafan håller han på med, plocksidan såklart
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
TimraStockholm: Herregud Svedberg. Sån sopa. Håller på att släppa in från halva plan.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Affe_TIK: Nu tar vi en snabb reducering och sedan tar matchen till Sudden!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nisse på Mon: Niklas svedberg är den sämsta målvakten genom tiderna i timrå ändå står han
+ 4
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Är linus hallenius ledig inför avgörandet? Han kanske kan knyta på sig rören? :D
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Woody Jokinen: tre jävla bjudningar. Att det fortfarande kan se ut så här efter en hel säsong av bjudningar.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Woody Jokinen: väldigt svårt att rensa ur zonen. Rena raketforskningen. Uselt...
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sthlmtimrå: Men vad tur att vi har en profet här, då slipper man lida så kan man skita i den 7:e avgörande hemma isåfall.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sthlmtimrå: Vi åker ur. Jag ha sagt det från start.
Vi spelar faktiskt bra idag men vi hittar vägar att missa chanser framåt och strula in mål bakåt ändå...
Vi spelar faktiskt bra idag men vi hittar vägar att missa chanser framåt och strula in mål bakåt ändå...
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Vilket jävla hönshus det är, dom kan ju för faaan inte få ut puckjäveln bänka alla backar
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Så missar Dansken målet åsen strular vi in en i baken...heja Timrå
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Känns jobbigt att säga , men torskar vi denna så torskar vi hemma den 7 e avgörande ! :(
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Jockz: hardegård klappkass x2. Fy fan vad tröstlöst när man trycker på och sen vänder spelet och hardegård gör självmål.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
JonteD: Märks att Aarto fortfarande är bitter sen vi slog ut Västerås 00
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
TimraStockholm: Även om allt är nattsvart så gillar jag dom som kommenterar Unger o Arto mkt bra o sakliga!!!😄
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Woody Jokinen: Didrik Strömberg kastar sig och bryter.... Olofsson får pucken och skjuter i måååål! Hoppas på ett liknande slut ikväll.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Det är ett jävla tjat om Rifalk. Så bra tycker jag inte att han är.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Woody Jokinen: Fortsätt stressa Rifalk, han gör snart bort sig igen.
+ 1
« Föregående · 1966442 · Nästa »