SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
« Föregående · 1962552 · Nästa » Till forumet
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Tikkare: Om vi inte mäktar med att göra 1 mål på borta is mot ett Ha-lag har vi inget i SHL att göra.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Rytter: Det här är första gången på 15 år(tror jag) som jag håller med dig. 🤣
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
JohnnyKnoxville: Hållander gör mål och det är är så orättvist, men det gör inget.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
roger_sundsvall: haha kan ha varit det mest orättvisa mål jag någonsin sett om man bortser grekland i EMfinalen
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Där satt den!
Som sagt - ett skott som studsar rätt och sen är det lika igen. Vi behöver inte rättvisa, vi behöver vinst!
Som sagt - ett skott som studsar rätt och sen är det lika igen. Vi behöver inte rättvisa, vi behöver vinst!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
modomille: jag kan, med handen på hjärtat, säga att jag var en större psykopat än Wernblom, alla dar i veckan :)
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
FH - avdammad: En halvchans ett mål. Vi spelar verkligen uselt, men någon slags moral måste man ändå säga att vi har. Spela på riktigt nu!!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sinnesjukt att han inte tar utvisning på er . 4-5 gånger 6 spelare på plan . Herregud. Spelar ni i shl ?
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
ALLA allsvenska supportrar kan hejda sig lite ;)
Vi har full förståelse för att ni är upprörda över dagens situationen då ni inte finns i finrummet och är bitter över det, men bara därför kan ni inte bete er som as. Har ni frågor så svarar jag gärna här :)
Vi har full förståelse för att ni är upprörda över dagens situationen då ni inte finns i finrummet och är bitter över det, men bara därför kan ni inte bete er som as. Har ni frågor så svarar jag gärna här :)
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Bee: Tack for att sadana som du finns i denna diskussion. Vi behover positivitet!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
En till ot-seger ikväll kommer knäcka Oskarshamn totalt, håll i dethär nu!
Annars är 1-1 ett bra läge också, hemmaplan nästa och 2-1 :)
Annars är 1-1 ett bra läge också, hemmaplan nästa och 2-1 :)
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Tikkare: den där jävla Gallo..fy fan va han drar på sig dumma utv..
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kerstin_k: amen så tar han en sån jävla svag tripping/filmning när vi hade en nästan likadan åt andra hållet minuten innan.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: aningen mer solklar än den vi hade åt andra hållet. Men Svedberg måste kunna hålla det skottet. Målvaktstavla.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
roger_sundsvall: Timråfans fortsätter skämma ut sig. Släng ut packet!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Jockz: Klart Svedberg som varit bra hela matchen ska släppa en sån retur, såklart.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Fredrik Andersson. Hur tänker du?
Jag fattar ingenting. Att köra lagets sämsta två perioder någonsin efter en hel jävla säsong är fan skandalöst.
SKÄRPNING FÖR HELVETE!!!
Jag fattar ingenting. Att köra lagets sämsta två perioder någonsin efter en hel jävla säsong är fan skandalöst.
SKÄRPNING FÖR HELVETE!!!
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: hade backjävlarna spelat den här matchen och inte varit på en annan jävla planet hade de tagit hand om den returen. Hardegård ser jubut som ett jävla UFO.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Släppa returer är lite Svedbergs grej.
Han är fel målvakt att ställa. Men det är ytterligare ett Freddan misstag.
Han är fel målvakt att ställa. Men det är ytterligare ett Freddan misstag.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Stenhårt slagskott på axeln nästan, oerhört svårt att inte släppa retur där. Det är Timrå försvararen som tappar sin gubbe, därav mål.
« Föregående · 1962552 · Nästa »