SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
« Föregående · 1964327 · Nästa » Till forumet
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
The great one: Slår av skiten gäller ALLT och laget tror det är en träningsmatch skandal FÖR HELVTE FREDDAN
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Bee: Det var ju SOLKLAR offside vid målet eller? spelar som får pucken hinner ju inte utanför zonen för 5 öre, han kom inifrån zonen
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
The great one: Vi har vekare spelare rakt igenom. Mentalt och fysiskt.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: VARFÖR ÄR COLLBERG INNE OCH SPELAR PP!?!?!?!? HAN ÄR JU KALLARE ÄN ALLT
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Man tror faan att de har uppvisningsmatch och bommar puckar och ramlar med vilje. Parodiskt..
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Eugen Sandberg: Jadu skiljer bra många miljoner i spelarbudget lagen i mellan, gissningsvis. Nubben har väl det yttersta ansvaret.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Man kanske ska tipsa honom om en Madsen, Collberg och Boyce PP lina också!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Första gången man önskat att tränaren tar en timeout i numerärt överläge. Vad fan håller laget på med?
Låt dom gå till Västervik innan bussen plockar upp dom.
Låt dom gå till Västervik innan bussen plockar upp dom.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Bra coaching, Freddan är ju till o med iskallare än dom på plan
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
She: Nä men bra Timrå...Freddan fick dem verkligen att slappna av och spela med högt tempo.....not..
Godnatt... Vi åker ur...
Godnatt... Vi åker ur...
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
roger_sundsvall: det här laget förtjänar inte sin publik. Vilka svikare, rakt igenom.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Detta är under ALL jval kritik. Freddan ska väck tills nästa match. Han har misslyckats totalt. Sjödin får ta över ansvaret helt.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Wedin släpper ett enkelt droppass i en halv kilometer i timmen.
Rensfeldt sträcker ut klubban, missar pucken helt och ramlar omkull.
En minut senare så får IKO en halvchans och gör direkt 3-1.
Den här matchen blir riktigt jävla tung.
Rensfeldt sträcker ut klubban, missar pucken helt och ramlar omkull.
En minut senare så får IKO en halvchans och gör direkt 3-1.
Den här matchen blir riktigt jävla tung.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8181}: Fy faan. Vilken pissigt insats. Vad fan händer?!
Dom klarar ju inte av att slå en passning rätt.
Dom klarar ju inte av att slå en passning rätt.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Har Timrå tränat på powerplay någon gång under säsongen? I vilket fall som helst så är de sämst på detta. Kanske det beror på att de har så svårt att vinna tekningar. Speciellt viktiga sådana.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Bee: Det här är topp-3 det mest bedrövliga jag sett Timrå presterat. Får vi med oss något annat än skam från Oskarshamn idag så skäms jag. Nu får alla ta sig i kragen och f*n visa lite vilja och kunskap hemma på torsdag. Det här är inte ok.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
The great one: ja han visar inte ens glädje när Timrå kviterade
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Vi är så dåliga att vi skulle spela i div 1 nästa år!! Sen kan man ju inte missa att nämna Oskarshamn som idag gör 3 riktiga skitmål.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Duncan: Slänger man in Drugge och Collberg i samma PP vill man inte göra något mål i den spelformen
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Känns verkligen som ytterst tveksamt att vi inte åker ur om det blir 2-2 i matcher ikväll. Vi börjar verkligen inte spela bättre..
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
AVGÅ FREDDAN!!!!!!!
Finns ingenting positivt med dagens match. Ett lag helt utan spelidé... Oskarshamn bättre på allt!
In med en ny tränare sista matcherna!
Finns ingenting positivt med dagens match. Ett lag helt utan spelidé... Oskarshamn bättre på allt!
In med en ny tränare sista matcherna!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Laken: Och Oskarshamn spelar ju inte ens bra!
Timrå spelar uselt mot ett lag som inte ens kämpar...
Timrå spelar uselt mot ett lag som inte ens kämpar...
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Freddan coachar laget ut ur SHL. Detta är fan sämre än allt .spelar fan sämre än ett div 2 gäng.kan inte slå ett enkelt pass, kan inte ta mot enkla pass, trög skridskoåkning Ja sammanfattningsvis Helt värdelöst...
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Vi har ju en hel drös spelare som inte bidrar med nått, snarare tvärtom. Collberg, Rehnsfelt, Boyce, Ohlson m fl.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8437}: Nej, Nubben och Freddan är bästa vänner och Nubben tittar ej på matchen, kommer icke att ske.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Eugen Sandberg: Det värsta är att det känns så efter varje match i kvalet. Man tänker "nu kan det inte bli sämre"
Sedan kliver Timrå ut och motbevisar en.
Det här är närmare 4-1, 5-1 och 6-1 än 3-2...
Sedan kliver Timrå ut och motbevisar en.
Det här är närmare 4-1, 5-1 och 6-1 än 3-2...
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8181}: När inte Wedin vinner en åkduel mot en tröttkörd Engström.. jadu.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Fy vad man mår illa just nu, skippar nog resterande matcher då man redan lider av stressmage sen innan. När är första matchen i HA?
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Jag vet inte om det här går att skylla på Freddan.
Man ska väl för fan kunna kräva av en spelare på elitnivå att denne klarar av att slå och ta emot enkla pass oavsett vem som står i båset. Alldeles för många spelare som totalt viker ner sig i en viktig match.
Man ska väl för fan kunna kräva av en spelare på elitnivå att denne klarar av att slå och ta emot enkla pass oavsett vem som står i båset. Alldeles för många spelare som totalt viker ner sig i en viktig match.
+ 1
« Föregående · 1964327 · Nästa »