1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614888 inlägg · 6214 ämnen

Silly Season 10/11


Sv: Silly Season 10/11
Nån som hört om Timrå har pratat med sonnenberg än eller är det bara media..
BS vad händer med han? Gnäller han sig till mer speltid o blir kvar eller är han på väg till Lule?
Corso ser inte så intresserad ut - på väg bort? Måste kännas hårt att hosta upp 20 k ur den lilla lönen han har...

Nån annan än Sonnenberg då? Murley?

Känns som det är typiskt Timrå att allt händer men ändå inte....

O fan va dåligt det var i två perioder i går oxå....

Vad händer i Timrå IK???

Sv: Silly Season 10/11
sarg ut: Vad som händer i Timrå IK? Ung. detsamma som till och från hänt mer eller mindre i klubben under hela dess existens. Fattar inte varför många verkar så chockade, har ni endast upplevt TIK:s 00-tal? Klubben för en högst normal tillvaro med TIK-mått mätt. Fylla, fight och ekonomiska svårigheter är normalläge i vår klubb....


Sv: Silly Season 10/11
spud: hoppas de .. kanon

Sv: Silly Season 10/11
superfalle: Jahapp...innebär detta Sonnenberg till Modo då?

Sv: Silly Season 10/11
spud: ja detta blir nog bra, synd att vi missar Sonnie

Sv: Silly Season 10/11
nixXz: Var inte orolig, vi tar Sonnie så ni får njuta av er favoritspelare, och coach när vi kommerpå besök.

Sv: Silly Season 10/11
spud: ja vad snällt men challe vill jag inte se så sätt på han en mask.

Sv: Silly Season 10/11
nixXz: Det har han haft länge, men vi kan ta av den.. :)

Sv: Silly Season 10/11
spud: Nja då blir man bländad av den röda mulen ;)

Sv: Silly Season 10/11
nixXz: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Silly Season 10/11
Skönt, kul att bästa kedjan för dagen fick sätta dit den!

Sv: Silly Season 10/11
Stiligt! Men nu vill jag se bättre spel

Sv: Silly Season 10/11
det var fan på tiden.

styr upp en trepoängare nu! det skulle innebära en skön andningspaus i 46 timmar

Sv: Silly Season 10/11
Corso gör i alla fall poäng och har ett bra målsnitt. Ingen skugga över honom!

Sv: Silly Season 10/11
RocknRolf2: Hoppas inte hirschovits tappade ledbanden efter den bentacklingen...

Sv: Silly Season 10/11
Nä man får ju önska en högre intensitet i PP efter att nyss ha gjort 1-1 men istället så är det samma vanliga och dessutom släpper man till ett friläge.

Sv: Silly Season 10/11
Olle: Åsså ramlar Viinanen!

Sv: Silly Season 10/11
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Silly Season 10/11
JA!!!

Sv: Silly Season 10/11
HAHA.. Kolan skjuter från höften och det blir mååål

Sv: Silly Season 10/11
Olle: Yeeesss!!! Kolan!

Sv: Silly Season 10/11
SLAGSKOTT!!!

Sv: Silly Season 10/11
JAJAMEN!!!!

Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon: JAAAAAAAAA!! Kolan med sitt andra slagskottet för matchen och titta hur det går när man lägger lite kraft i klubban!

Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon: Tjockis-Semlan råkade näta! Avgå alla!

Sv: Silly Season 10/11
Kattgubben: Och ingen handledare ;-)

Sv: Silly Season 10/11
Olle: nu har man sett se i match också

Sv: Silly Season 10/11
Sådär Karlsson...SKJUT DIN JÄVEL.,SKJUT!!! Du har ju skott!

Sv: Silly Season 10/11
Det är tufft med slagskott!

Sv: Silly Season 10/11
73Sjöbba: Fan vad bra!!

Sv: Silly Season 10/11
pingvin: Poäng av Corso igen!

Sv: Silly Season 10/11
RocknRolf2: Nu blir det nog lite darrigt "ojsan vi leder, vad gör vi nu?"

Sv: Silly Season 10/11
Så fort Bremberg får spela med HV förlorar dom

Sv: Silly Season 10/11
pingvin: Det har fallit 3 mål i Ö-vik också.

Sv: Silly Season 10/11
73Sjöbba: Det kan man leva med...

Sv: Silly Season 10/11
Jockz: Tycker ändå man direkt sätter hög press och det känns klart bättre än att backa hem mot ett så darrigt lag som SSK.

Sv: Silly Season 10/11
Jag vågar knappt titta.. nerverna utanpå kroppen. Det är för viktigt det här.

Sv: Silly Season 10/11
Frölundas sparka-Nubben-effekt varade inte länge...

Sv: Silly Season 10/11
Var det inte hög klubba på Karlsson när han tog sats för slagskottet? :O

Sv: Silly Season 10/11
Kattgubben: det kommer nog en avstängning

Sv: Silly Season 10/11
Var det bara jag som hörde visselpipan innan målet? haha

Sv: Silly Season 10/11
Kattgubben: Puck-out av Kolan. Klantigt

Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon: sånt som händer... kämpa nu!

Sv: Silly Season 10/11
Kattgubben: Det var bara Videll som inte gjorde det

Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon: Aldrig en lugn tredjeperiod med Timrå i ledning!

Sv: Silly Season 10/11
mycket bra där sebbe!

Sv: Silly Season 10/11
pingvin: Men nu sopar vi in 3-1 :-)

Sv: Silly Season 10/11
Jag Tror!!

Sv: Silly Season 10/11
JAAAA! inte för spelet, men definitivt för poängen. guuuuuuud vad skönt.

« · 1309170 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer