Silly Season 10/11
« Föregående · 1310648 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 10/11
diffe: jasså . du snokar alltså igenom historiken du .. eftersom du är min chef . och du tycker att jag gör ett bra jobb . så undrar jag . när kommer löneförhöjningen ????
Sv: Silly Season 10/11
superfalle: nä du superfalle, du måste gå in 100 gånger på ett dygn för att få löneförhöjning:)
Sv: Silly Season 10/11
superylva: Men....är det inte bättre att bara gå in en gång...? En lååååång gång. Som hela dagen? :-)
Sv: Silly Season 10/11
superylva: Eller så får han lönesänkning eftersom han sitter mest o glor in i skärmen och kollar länkar om nyförvärv.
Sv: Silly Season 10/11
superfalle: jo du, jag försöker plugga men dom springer omkring och sjunger "ooo helga natt på ....." det är härligt det..
Sv: Silly Season 10/11
diffe: ja... ni kanske behöver skaffa en regel på jobbet, som säger att man inte får gå in på hockey snack vett ja:) eller det kanske var en dum ide..
Sv: Silly Season 10/11
Nybbe: Men det var väl ett förbannat jävla gnäll från dig hela tiden. Du tillför inte ett smack härinne så för allas trevnad avsluta gärna ditt konto på HS.
Sv: Silly Season 10/11
Hallå, ingen som länkat Dagbladet?
De brukar ju oftast vara ganska säkra på sin sak.
De brukar ju oftast vara ganska säkra på sin sak.
Sv: Silly Season 10/11
Kostiainen: redan varit uppe på sidan, fan jag som trodde det var något nytt först, läste bara rubriken......
Sv: Silly Season 10/11
Blizzard: Aha, attans då!
Här trodde man att man bidrog med något ;) Fast man bara bottenskrapar skiten!
Här trodde man att man bidrog med något ;) Fast man bara bottenskrapar skiten!
Sv: Silly Season 10/11
mikenomad: Men det gör DU din Mupp, när man läser dig undrar man hur gammal du är ,Bässervisse !
Låt höra,, vad du tycker om vad som händer Timrå medialt, alla turer med spelare hit och dit , kommer .kommer ej.
Jag tycker det är en jäkla cirkus men inte du, kommer du ihåg vad jag kallade dig en gång? det gör jag fortfarande
Låt höra,, vad du tycker om vad som händer Timrå medialt, alla turer med spelare hit och dit , kommer .kommer ej.
Jag tycker det är en jäkla cirkus men inte du, kommer du ihåg vad jag kallade dig en gång? det gör jag fortfarande
Sv: Silly Season 10/11
Undrar om inte Timrå försöker tjäna lite pengar på att inte offentliga göra något.
Man vill väll få upp besöksfrekvensen, så att Timrå kan tjäna pengar på alla banners som ligger på hemsidan.
Ju mer unika besökare man har desto dyrar blir väll annonserna på hemsidan?
Långsökt men i alla fall :)
Man kan ju hoppas på att detta är anledningen.
IN:
Med Murely, Sandin & Viinanen
UT:
Svensson
Nog är vi både fått en bredare trupp och ett mer slagkraftigt lag
Man vill väll få upp besöksfrekvensen, så att Timrå kan tjäna pengar på alla banners som ligger på hemsidan.
Ju mer unika besökare man har desto dyrar blir väll annonserna på hemsidan?
Långsökt men i alla fall :)
Man kan ju hoppas på att detta är anledningen.
IN:
Med Murely, Sandin & Viinanen
UT:
Svensson
Nog är vi både fått en bredare trupp och ett mer slagkraftigt lag
Sv: Silly Season 10/11
lungan: Jog kan tänka mig att det blir Sandin och Sonnenberg ansluter till Jul. Varför är det inget lag som velat ha Murely? Han har stått utan klubb ett tag nu.
Sv: Silly Season 10/11
lungan: Det är tyvärr svårt att få betalt per visning av annons på nätet numera. Det är mest klick/försäljning som gäller, en om ni börjar att klicka på annonserna på hemsidna så kan ju TIK få in några kronor extra att värva spelare med.
Sv: Silly Season 10/11
Om det finns intresse så skulle jag kunna sätta upp en handelssajt med annonser/länkar till de mest populära köpsajterna. Och då skulle alla intäkter gå till Timrå IK's klubbkassa. Man får som sagt del av intäkterna för varje köp som förmedlas samt att man kan få in pengar per klick på annonserna. Det skulle vara intressant om alla TIK'are skulle göra sina inköp med start på den sidan. Undra hur mycket vi skulle kunna samla in på ett år.
Sv: Silly Season 10/11
superfalle: Ja jag har väl några som rycker o drar... Men jag har ju min axel som krånglar och sen dom började sätta upp stora jumbotroner så reagerar jag på min elallergi och tappar balansen.
Sv: Silly Season 10/11
Marcus: Allt som går att göra för att Timrå ska få in mera pengar skadar ju aldrig anser jag.
Sv: Silly Season 10/11
Nä nu orkar jag inte sitta uppe och vänta längre, hoppas på glada nyheter om nya spelare imorgon
Sv: Silly Season 10/11
diffe: jasså .. jag trodde de var dina glas ljumskar som satte stopp för din fortsatta karriär .. och ditt dikotoma tankemönster
Sv: Silly Season 10/11
T T: Din RSS-feed skulle jag vilja se :)
ja men vad betyder då detta? Kan man i så fall stryka något nyförvärv? Blir ett par spännande dagar detta...
ja men vad betyder då detta? Kan man i så fall stryka något nyförvärv? Blir ett par spännande dagar detta...
Sv: Silly Season 10/11
Olle: Jag hoppas i varje fall att det blir att beskåda Keep on rocking in the free world "live" igen!
Det sista som överger människan är hoppet!
Det sista som överger människan är hoppet!
Redigerad kommentar
Sv: Silly Season 10/11
Dragan 2k: ja ni kan ju ha en renodlad timrå kedja .. . hahl pyrret och svensson på flanken som stänker dit dom .. vore inte de kanon
Sv: Silly Season 10/11
mikenomad: Jag skrev igår till Ambroo o sa att allt detta kommer att sluta i ett antiklimax i vanlig ordning.
Sv: Silly Season 10/11
Jockz: Ja. jag säger då det....
Än en gång kan man konstatera samma sak om och om igen; att vara Timråsupporter kan beskrivas på många sätt - men tråkigt är inte ett av dem :-P
Än en gång kan man konstatera samma sak om och om igen; att vara Timråsupporter kan beskrivas på många sätt - men tråkigt är inte ett av dem :-P
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Svesse blir kvar och Viinanen blir till slut det enda nyförvärvet. Ingen Murley, ingen Sandin och definitivt ingen Sonnenberg...
Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: absolut! :)
vi har väl haft några bra värvningar genom tiderna iaf :)
tex. tomi kallio, john pohl och bergenheim :)
vi har väl haft några bra värvningar genom tiderna iaf :)
tex. tomi kallio, john pohl och bergenheim :)
Sv: Silly Season 10/11
lu93rowa: med den ekonomin så vore de ett mirakel om de inte någon gång gick bra .. värvar man 50 spelare under en säsong så visst fan borde de bli en jackpott . ni borde ju ha två lag i serien . frölunda 1 och 2
Sv: Silly Season 10/11
DJ Hemp: Jag tycker inte att det där säger mer än att DB erfar och att Murley säger att det blir klart snart men inte med vilka.
« Föregående · 1310648 · Nästa »