Silly Season 2021-2022
« Föregående · 2211101 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 2021-2022
va på golf resturang nyss
där satt dahlen..lundin p.svensson mfl
gubbe går fram till dahlen o säger
tjena dahlen..
va fan..lira minst 1 säsong till..nu
dahlen svarar med ett flin..o säger
VI FÅR SE
där satt dahlen..lundin p.svensson mfl
gubbe går fram till dahlen o säger
tjena dahlen..
va fan..lira minst 1 säsong till..nu
dahlen svarar med ett flin..o säger
VI FÅR SE
+ 26
Sv: Silly Season 2021-2022
roger_sundsvall:
Det är ju klart att han skall lira en säsong till, Han skall ju åka över nu och kämpa om.en plats i världens bästa liga ?
Det är ju klart att han skall lira en säsong till, Han skall ju åka över nu och kämpa om.en plats i världens bästa liga ?
+ 1
Sv: Silly Season 2021-2022
roger_sundsvall: "Vi får se" betyder alltid nej... Det fick man lära sig som barn.
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
Laken: Var väl någon sponsor som tog hela Dahléns lönekostnad? Jämnar väl ut sig där skulle jag tro :D
+ 4
Sv: Silly Season 2021-2022
Nisse på Mon or: Timrå IK kan idag meddela att Erik Walli Walterholm förlänger med laget med ett tvåårskontrakt.
+ 23
Sv: Silly Season 2021-2022
Andersson: Sportbladet skriver att Jacob Nilsson inte får fortsatt förtroende i Färjestad. Bör Nubben vara där och hugga? Har dålig koll på hur han är som spelare och vilka kvalitéer han besitter.
+ 3
Sv: Silly Season 2021-2022
{7043}: Tror han vore perfekt i Timrå. Har inte riktigt fått det att lossna och garanterad en stor roll som förstecenter här!
+ 3
Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Min spontana känsla säger mig att Nubben definitivt är där och visar intresse iaf.
+ 1
Sv: Silly Season 2021-2022
{7043}: Man börjar att fundera på hur mycket pengar vi har egentligen..
+ 3
Sv: Silly Season 2021-2022
roger_sundsvall: Xact som han har sagt de e ju de lilla jag vet!! De e bara att hoppas!!!🙌🙌😎
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
Kulltorp: Nä men på riktigt tror jag bara att vi är ovana och undermedvetet jämför med förra sejouren. Det är så här det ser ut när man bygger ett anständigt SHL-lag
+ 9
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Håller med. Jag tror inte någon i föreningen trodde på allvar att vi skulle kunna gå upp förra gången så man blev helt tagna på sängen, hur roligt det än var. Har för mig jag läste att de hade som plan att gå upp inom 5 år då när vi slog KHK. Nu var målsättningen i stort sätt hela säsongen att gå upp så man har förberett det hela på ett annat sätt.
+ 11
Sv: Silly Season 2021-2022
Rico01: Känns även som den här målmedvetenheten har kommit tillsammans med Torines, våga sätta lite högre mål och jobba stenhårt för att nå dessa.
+ 19
Sv: Silly Season 2021-2022
Rico01: Vi gick upp ett år för tidigt vill jag minnas att nubben själv sa i flera olika medier.
+ 12
Sv: Silly Season 2021-2022
Reign in red: Ja men precis, så var det nog. Minnet är inte som det brukar så här på äldre dar...
Min poäng är att organisationen inte var redo då, och det fanns liksom ingen plan för att förbereda ett SHL äventyr. Det gick inte att svänga om så fort som hade krävts med sponsorer etc. Idag verkar vi vara det.
Min poäng är att organisationen inte var redo då, och det fanns liksom ingen plan för att förbereda ett SHL äventyr. Det gick inte att svänga om så fort som hade krävts med sponsorer etc. Idag verkar vi vara det.
+ 4
Sv: Silly Season 2021-2022
OlliJanne: så där jaa, där har vi en kille som har ett par växlar till att lägga i. Walli kommer växa i shl
+ 6
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Jag tror seriöst att vi rensade upp en massa skulder förra gången..
+ 13
Sv: Silly Season 2021-2022
roger_sundsvall: Förhoppningsvist bara Boyce, nu behöver vi spets och det bidrar inte någon av de andra med.
+ 3
Sv: Silly Season 2021-2022
Villervalla: Lite info tagit från hockeysverige just nu gällande EP den äldre:
– Timrå kommer alltid att vara hemma för mig, jag gick på hockeygymnasiet där och känner folk i laget. Jag känner ”Nubben” (Timrås sportchef), tränarna och gick mest och väntade på ett sådant rykte, säger han.
– Det har inte varit mer eller mindre konkret än något annat. Jag har siktet inställt på att spela utomlands. Löser inte det sig får vi se vad som händer. Sundsvall är alltid hemma för mig.
Man ska aldrig, säga aldrig.. fast än osanolikt.
– Timrå kommer alltid att vara hemma för mig, jag gick på hockeygymnasiet där och känner folk i laget. Jag känner ”Nubben” (Timrås sportchef), tränarna och gick mest och väntade på ett sådant rykte, säger han.
– Det har inte varit mer eller mindre konkret än något annat. Jag har siktet inställt på att spela utomlands. Löser inte det sig får vi se vad som händer. Sundsvall är alltid hemma för mig.
Man ska aldrig, säga aldrig.. fast än osanolikt.
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
Villervalla: Ja, Men Vad fan har har Schweiz som inte Sundsvall/Timrå har?
Vi har till och med riktiga skidbackar här, jag menar.. Vem fan väljer alperna före skönviksbacken, eller södra berget..
Vi har till och med riktiga skidbackar här, jag menar.. Vem fan väljer alperna före skönviksbacken, eller södra berget..
+ 6
Sv: Silly Season 2021-2022
TIK1928: högre berg, lägre skatt, fyra officiella språk, bättre klimat, inget östrand och lika långt till Rivieran som till Linköping från Timrå. 😉
+ 5
Sv: Silly Season 2021-2022
MR T: Inget där som övertygade mig. Timrå har närheten till Bergafjärden, Gumsekullen, Linbloms, fisket i Ljungan och Bommengrillen. Ja Njurunda överlag, vad mer kan man önska?
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
Måste säga man har lite skadeglädje nu när samma människor som satt och dissade Nubbens lagbygge för några veckor sen, nu sitter och gråter över att spelare för spelare väljer att lämna dem. Haha först verkar Zajac gå till oss och nu Lance Bouma till Malmö.
Välkommen till näringskedjan. 😎
Välkommen till näringskedjan. 😎
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Dom vägrar inse att spelare inte vill stanna kvar i klubben.
+ 5
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Eller hur, paradiset på jorden, men du glömde Modin-Zetterbergs Arena.
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: är du hemma i Bommen? Mina morförädrar bodde vid kyrkoruinen. Avverkade många sommarlov där i barndomen...
+ 1
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Glöm inte vackra Indalsleden upp mot Bispgården. Ett perfekt utflyktsmål en söndag. Vackra vyer. Storslagen natur.!
+ 3
Sv: Silly Season 2021-2022
Nisse på Mon or: Aha! Jadå, sitter på altanen uppe i Stångom, mot kyrkan
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: För att inte snacka om Bolaget i Kvissle, den är hetare än Domustrappan, tror även Småland skulle må som fisken i vattnet där.
Vitsand och Stekpanna är förövrigt jäkligt fint att bada på också.
Vitsand och Stekpanna är förövrigt jäkligt fint att bada på också.
+ 5
Sv: Silly Season 2021-2022
MR T: Höga berg... Vi har ju Norra berget med världens i särklass vackraste utsiktstorn😏
Rivieran säger du, jag säger Spikarna..😁
Östrand & Ortviken luktar pengar.
Nä dom som drar till dit fattar inte värdet av Medelpad..
Rivieran säger du, jag säger Spikarna..😁
Östrand & Ortviken luktar pengar.
Nä dom som drar till dit fattar inte värdet av Medelpad..
+ 7
« Föregående · 2211101 · Nästa »
Ja den är riktigt usel