Silly Season 2022-2023
« Föregående · 2326730 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 2022-2023
falconuggla: Tröjorna vi har på träning är ju sjukt snygga. Med enbart sköld på bröst/mage. Tycker även att vi kommande år måste satsa på mindre reklam på tröjorna. Eller. Det måste åtminstone smälta in i tröjorna.
+ 6
Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Antalet importplatser ökas från 4 till 6.
Innebär 2 extra importer gånger 13 lag, plus 6 platser för Kloten/Olten = 32 extra importplatser i NL.
Innebär 2 extra importer gånger 13 lag, plus 6 platser för Kloten/Olten = 32 extra importplatser i NL.
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: Vi ska tillsammans ta Brynäs efter Dyngdiket och Åsa-Nisse...
+ 2
Sv: Silly Season 2022-2023
{9682}: Furir. Jag är furir. Utbildad att leda en grupp om 10 man i strid. Jag kan min obslösa. Jag kan skyldra gevär. Jag beordrar givakt. Men just nu är det rast vila på stället
+ 6
Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Bra nyheter för oss! Hoppas att dom har ekonomi för 6 toppspelare per lag!
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
Propagandus: Det står ju även "From Timrå with love" bak på tröjorna? Är inte det nå kommunrelaterat också, dålig koll då jag inte är från trakten själv.
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: På tal om KHL situationen. Läste nu att NLA, alltså Schweiziska högstaligan kommer utöka och ha 14 lag kommande säsong, plus att varje lag får ha 6 importer.
Det handlar alltså om 84 spelare. Frågan är hur späckad SHL ändå blir. Känslan är att det nog kommer bli lite mer stjärnspäckat men inte den KHL invasion som folk befarat.
Tror alltså att oavsett om det kommer in hyffsade lirare från KHL så kommer vårat lag stå sig bra ändå.
Det handlar alltså om 84 spelare. Frågan är hur späckad SHL ändå blir. Känslan är att det nog kommer bli lite mer stjärnspäckat men inte den KHL invasion som folk befarat.
Tror alltså att oavsett om det kommer in hyffsade lirare från KHL så kommer vårat lag stå sig bra ändå.
+ 4
Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: Du har ju ingen koll. Nu måste du visa att du vill vara en ledare, Mike!
Sv: Silly Season 2022-2023
RasmusVS: har faktiskt fått det bekräftat från iaf Nollan per mail att det fanns ett sådant avtal. Men det är väl bara att köra på, det står TIMRÅ i skölden också. Vad ska dom göra? Skapa något tjaffs om hur laget får hantera sitt klubbmärke? Tror dom är taktfullare än så..
Sv: Silly Season 2022-2023
Det är nåt med Timrå och z. 4 st i laget med z i namnet i år, måste vara lite unikt
+ 3
Sv: Silly Season 2022-2023
Karlsson74: Skulle säga att det är struntprat bara.
Kanske har funnits ett sånt avtal en gång i tiden, men hade ju örnjäveln på magen ett tag på 00-talet och den högst oklara versionen av tallarna direkt efter fusionen med Sönnsvall bröts typ 95.
Kanske har funnits ett sånt avtal en gång i tiden, men hade ju örnjäveln på magen ett tag på 00-talet och den högst oklara versionen av tallarna direkt efter fusionen med Sönnsvall bröts typ 95.
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
RasmusVS: då kommer ju frågan. Är det isåfall ett evighetsavtal?
Med Timrås nuvarande klubbmärken så står det ju timrå i alla fall. Och den är väldigt likt Timrå kommuns vapen. Om än lite andra färger.
Med Timrås nuvarande klubbmärken så står det ju timrå i alla fall. Och den är väldigt likt Timrå kommuns vapen. Om än lite andra färger.
Sv: Silly Season 2022-2023
Minns jag fel eller hade inte någon mailat Torines och fått svar att klubbmärket skulle vara på bröstet kommande säsong? Blev inget den här säsongen pga att man brukar köra på samma stil två säsonger i rad
+ 3
Sv: Silly Season 2022-2023
Zäta75: Det fina med föreningsdemokrati är att vi kan skicka in en motion på detta och rösta om det på årsmötet en gång för alla istället för att sitta och hoppas blint ;)
Angående att ”TIMRÅ” ska vara ett avtal med kommunen har jag hört i 15 år men aldrig sett något bevis på, så der är nog en skröna.
Angående att ”TIMRÅ” ska vara ett avtal med kommunen har jag hört i 15 år men aldrig sett något bevis på, så der är nog en skröna.
+ 9
Sv: Silly Season 2022-2023
falconuggla:
och en hemmatröja, men känner att det är för lite blått i efterhand, orkar inte göra om.
Jag tycker vi ska ha exakt samma som vi har nu, fast man smäller på tallarna, har börjat gilla våra nuvarande som fan!
och en hemmatröja, men känner att det är för lite blått i efterhand, orkar inte göra om.
Jag tycker vi ska ha exakt samma som vi har nu, fast man smäller på tallarna, har börjat gilla våra nuvarande som fan!
+ 25
Sv: Silly Season 2022-2023
falconuggla: Rätta mig om jag fel men bakgrunden till att det står Timrå på bröstet är en överenskommelse med kommunen.
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
falconuggla: Tallarna på magen ska det vara! Ser mäktigt ut och visar vilka vi är. Speciellt träningströjan utan tryck på med bara tallar ser grym ut. Men vi måste ju ha reklam på. Hoppas de ändrar till en med tallar istället för Timrå på till nästa år. Tror det finns en majoritet för det.
Jag har för övrigt ett tygmärke med tallarna på en jacka så man ser vilket lag jag håller på. Kommer fram många i Stockholm och vill prata ska jag säga när de ser märket :)
Jag har för övrigt ett tygmärke med tallarna på en jacka så man ser vilket lag jag håller på. Kommer fram många i Stockholm och vill prata ska jag säga när de ser märket :)
+ 6
Sv: Silly Season 2022-2023
Påtal om nå helt annat, denna matchtröja som DenRöda skissade fram. Gillar den skarpt! Ser hellre tallarna än Timrå rakt över magen. Nån pratade om att skriva ut ett gäng exemplar och slänga in på kontoret i NHC under avgörande matchen. 😁 Finns nån med känning som kan lägga fram som förslag inför nästa års matchtröjor, somsagt ser jag hellre tallarna på magen!
+ 4
Sv: Silly Season 2022-2023
För övrigt är HC Plast på väg ut ur slutspelet , i raka matcher . Underbart
+ 7
Sv: Silly Season 2022-2023
{9682}: Om du vill slåss Ove så finns det många i olika lag som vill plocka ner en Modoit på jorden...
Sv: Silly Season 2022-2023
Hassan: Jå fan. Har int råd att ta 740`n ner till NHk längre. Avgå Stefan Löven, diseln är på tok för dyrr. men blir inget smguld i år tyvärrrr. filmare i laget... #24
+ 4
Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Ni verkar ha en tendens att vinna med 4-0 i matcher. Jag får väl slåss med kotlettfrillorna på CMore...
+ 3
Sv: Silly Season 2022-2023
{9682}: Haha nej har faktiskt tänkt på det en del nu mitt i euforin. Hemvändarfest. Vad är hållhaken?🤯
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
{9814}: Han kostar nog mer än vad han smakar. Men en rightare är ett måste!
Sv: Silly Season 2022-2023
{9682}: med tanke på trådens namn vore det ju märkligt att vara negativ över sillystarten 😎
+ 2
Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: ja Wedin på 5 år stämde ju så då är väl oddsen på att EP presenteras snart rätt låga
+ 4
Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: Kan inte vara sunt för er att vara så positiva redan nu. Vet Wedin hur man drar en riktigt stenhård icing?
+ 11
Sv: Silly Season 2022-2023
lungan: Alvarez lär bli svår att bli av med, eller i alla fall hans lön.
+ 7
Sv: Silly Season 2022-2023
Ett namn jag faktiskt inte sett diskuteras här direkt är ju Mat Robinson! Tappar vi FW ser jag precis som de flesta här en till rightare som ersättare. Skiter det sig med KHL borde det väl inte vara ett helt omöjligt namn? Även om vi såklart kommer ha bra offensiv i Joey och Eronen oavsett. Osäker på om han är vad vi behöver men en fin jävla back är det!
+ 4
« Föregående · 2326730 · Nästa »