Sputnik: På tal om KHL situationen. Läste nu att NLA, alltså Schweiziska högstaligan kommer utöka och ha 14 lag kommande säsong, plus att varje lag får ha 6 importer. Det handlar alltså om 84 spelare. Frågan är hur späckad SHL ändå blir. Känslan är att det nog kommer bli lite mer stjärnspäckat men inte den KHL invasion som folk befarat.
Tror alltså att oavsett om det kommer in hyffsade lirare från KHL så kommer vårat lag stå sig bra ändå.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer