Silly Season 2023-2024
« Föregående · 2519677 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: Jo dom e ju duktiga att sjunga lagen från huvudstaden som du skrev dyrgården har även jävligt snygga hemmadressar!🐣🐣🐣
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: Ett lyxproblem där är ju att våran top 6 kanske blir svårast för någon som Lekkeri att slå sig in i med Hållander och Wedin tillbaka.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson: Det bästa (eller sämsta för dom inblandade?) med en Löven - Modo final är att väldigt mycket står på spel. Laget som blir kvar tappar två helt fullsatta hemmamatcher och sin rival.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson: "Det kan bli en lång kväll", i läget betongsäkra 3-1 Löven?? Man GÅR på droger, kan bara konstateras!
Sv: Silly Season 2023-2024
Synct: Blir ju 19 i sommar. Beror ju på vad Vancouver tycker med. Han hade säkert kunnat bidra i en topp 6 roll i Timrå. Ser gärna att vi bygger i allafall 3 offensivt starka kedjor.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: 18 år bara, tror han skulle gynnas av att stanna ett år till i HA isåf med DIF, där han får en större roll.
Sv: Silly Season 2023-2024
{297}: De är helt ärligt patetiska. Kommentatorerna försöker febrilt försvara dem som nån risk man utsätter sig för men som kanske inte självklart är utvisning
Sv: Silly Season 2023-2024
{297}:
Tycker inte jag heller. Utvisningar för interference verkar populära att ta. Löven leder välförtjänt i den här matchen. Målen är dock rena bjudningar. Blir en intressant 3:e period.
Tycker inte jag heller. Utvisningar för interference verkar populära att ta. Löven leder välförtjänt i den här matchen. Målen är dock rena bjudningar. Blir en intressant 3:e period.
Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: Om DIF blir kvar i HA så hoppas jag vi hugger på Lekkärimäki. Vi behöver ju nån rightare till och han är sådär skönt avig.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
{9566}: Det är inte jättesolklara utvisningar löven åker på i den här matchen.
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
{9682}: Löven är riktigt bra. Men målen som räknas, 3-2 så är det match igen.
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
{9566}: Älskar Rahimi. Vilken slutspelskung!
Alla modolider är ju livrädda för att få möta Löven redan nu. Skräcken lyser i deras forum.
Småful, grisig och retar upp alla. Precis vad man vill ha i egna laget.
Ryktet säger att JFK redan anmält Rahimi i förebyggande syfte.
Alla modolider är ju livrädda för att få möta Löven redan nu. Skräcken lyser i deras forum.
Småful, grisig och retar upp alla. Precis vad man vill ha i egna laget.
Ryktet säger att JFK redan anmält Rahimi i förebyggande syfte.
+ 6
Sv: Silly Season 2023-2024
SuneMangs:
Har länge tippat att Löven tar steget upp även om jag har noll sympatier för dem. Visar en stark kampanda i nuläget. Skön läktarmatch också.
Har länge tippat att Löven tar steget upp även om jag har noll sympatier för dem. Visar en stark kampanda i nuläget. Skön läktarmatch också.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
{9566}: Fan vad man längtar till finalen! Rätt säker på Modo-Löven där. Dif är svaga bakåt och, tycker jag, saknar matchvinnare
+ 6
Sv: Silly Season 2023-2024
DJ Hemp: Tycker Löven är Hockeyallsvenskans bästa lag jag, kanske inte på pappret, men helheten, att spela som ett lag. Hoppas dom går upp i år, det är dom värda efter 20+ år där nere. Den där Rahimi har jag dock inte mycket till övers för, synd att han spelar i Löven.
Hoppas i år på en final mellan Modo och Löven där dom sistnämnda pulveriserar modoiterna. Då kan vi i Brynäs fortsätta vinna mot Modo nästa säsong (16 raka segrar and counting) och knycka uppflyttningsplatsen på samma gång så Ö-vik blir kvar ännu en säsong i HA.
Hoppas i år på en final mellan Modo och Löven där dom sistnämnda pulveriserar modoiterna. Då kan vi i Brynäs fortsätta vinna mot Modo nästa säsong (16 raka segrar and counting) och knycka uppflyttningsplatsen på samma gång så Ö-vik blir kvar ännu en säsong i HA.
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
{9566}: kul att se Weigel och hutchings när man slipper möta dem. Lite som old school profilerna. Rahimi kan ju åka å hänga sig dock
Ser ut att njuta hemmafansen..
Ser ut att njuta hemmafansen..
Sv: Silly Season 2023-2024
SebastianH:
Ja, inget annat går upp mot DIF - IFB i nuläget. Den perfekta påskunderhållningen. Man behöver inte ens bry sig om resultatet.
Ja, inget annat går upp mot DIF - IFB i nuläget. Den perfekta påskunderhållningen. Man behöver inte ens bry sig om resultatet.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Tom Topp:
Exakt som jag ser det. Slötittar och njuter efter en som vanligt intensiv arbetsvecka. Fint också att matchen i Gbg började en halvtimme senare, så att man kan fylla ut tiden med den.
Exakt som jag ser det. Slötittar och njuter efter en som vanligt intensiv arbetsvecka. Fint också att matchen i Gbg började en halvtimme senare, så att man kan fylla ut tiden med den.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
DJ Hemp: Tycker den här matchserien har bjudit på lite puls iallafall. Skönt tjafs kring weigel. En del snygga mål och läckra mackor. (Till skillnad från vissa andra semifinaler)
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
DJ Hemp: rolig hockey! Känns förbaskat skönt att bara sitta och titta utan känslor!
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
{297}:
Intensiv period, högt tempo, bra stämning på läktarna, Löven står upp trots DIF:s starka inledning (kvitteringen dock rena bjudningen)… Vad mer kan man begära så här långt?
Intensiv period, högt tempo, bra stämning på läktarna, Löven står upp trots DIF:s starka inledning (kvitteringen dock rena bjudningen)… Vad mer kan man begära så här långt?
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Rip Kirby: Tycker djurgården mer och mer växer in i slutspelskostymen medan löven känns slarviga och valpiga i sitt spel. Löven känns som att dom kan ta en efterslängsutvisning när som helst i vilket skede av matchen som helst.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Synct: Haha går nog bra, men de som spottar på en när man åker ur eller jagar knän när man bli överkörda glömmer man aldrig. ;) bort bort bort
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Mycket kan man säga om Djurgårdsfansen men sjunga kan de. Det får man ge dem
+ 6
Sv: Silly Season 2023-2024
Per HApps: Tycker fortfarande att DIF har problem med sorteringen i egen zon.
« Föregående · 2519677 · Nästa »