Silly Season 2023-2024
« Föregående · 2521484 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 2023-2024
Erol Ateceae: är det bara jag som missat vilken spelar som sagt det där om Audi A3?
Sv: Silly Season 2023-2024
Niikeliito:
"? Det var en rejäl sudd, men klubben har backat upp mig och det känns bra. Det var mer än vad en begagnad Audi A3:a kostar ...
"
Haha, magiskt svar! Kan vara från 5 500 kronor och uppåt vid det här laget.
"? Det var en rejäl sudd, men klubben har backat upp mig och det känns bra. Det var mer än vad en begagnad Audi A3:a kostar ...
"
Haha, magiskt svar! Kan vara från 5 500 kronor och uppåt vid det här laget.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Denna var rolig också haha:
En sak till – du sade att du fick "svenskt rekord i böter" efter förlusten mot Färjestad i januari och att du skulle berätta hur mycket det blev efter säsongen?
– Det var en rejäl sudd, men klubben har backat upp mig och det känns bra. Det var mer än vad en begagnad Audi A3:a kostar ... det är inget jag är stolt över på något sätt, men till slut gick proppen på mig. Vi får se var det slutar, jag tror inte att de ha skickat böterna än. De kanske har ångrat sig.
En sak till – du sade att du fick "svenskt rekord i böter" efter förlusten mot Färjestad i januari och att du skulle berätta hur mycket det blev efter säsongen?
– Det var en rejäl sudd, men klubben har backat upp mig och det känns bra. Det var mer än vad en begagnad Audi A3:a kostar ... det är inget jag är stolt över på något sätt, men till slut gick proppen på mig. Vi får se var det slutar, jag tror inte att de ha skickat böterna än. De kanske har ångrat sig.
+ 10
Sv: Silly Season 2023-2024
Olli Hahl: Jag la märke till det också.
”Ante Karlsson om truppbygget: Jag är jättenöjd. Vi har en stark trupp, en väldigt bra stomme. Får vi dessutom in Filip Hållander är det helt rätt spelare. Vi börjar nästa säsong med ett stabilt grundspel inne i laget. Och några justeringar i spelet som förhoppningsvis ska göra så att vi vinner ännu fler matcher".
”Ante Karlsson om målvaktskampen mellan Jacob Johansson och Tim Juel: Det blir helt perfekt för Jacke och Tim att lyfta och inspirera varandra. Det är optimalt för målvakterna. Det är två bra personer och de kommer att sparra och utveckla varandra.”
”Ante Karlsson om truppbygget: Jag är jättenöjd. Vi har en stark trupp, en väldigt bra stomme. Får vi dessutom in Filip Hållander är det helt rätt spelare. Vi börjar nästa säsong med ett stabilt grundspel inne i laget. Och några justeringar i spelet som förhoppningsvis ska göra så att vi vinner ännu fler matcher".
”Ante Karlsson om målvaktskampen mellan Jacob Johansson och Tim Juel: Det blir helt perfekt för Jacke och Tim att lyfta och inspirera varandra. Det är optimalt för målvakterna. Det är två bra personer och de kommer att sparra och utveckla varandra.”
+ 7
Sv: Silly Season 2023-2024
Ante bekräftar i dagens ST att Juel är klar ”liksom” Hållander… Hållander är inte 100 klar som det lät.
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
Örebronx:
Tack detsamma. Så känner jag också. Vill gärna att vi får chansen att ta revansch mot er nästa säsong. Trots allt möttes vi elva gånger under denna, så nu har vi skapat ett visst band till varandra. I princip alla matcher var riktigt jämna, men ni drog det vassaste stråt till slut. Lycka till själv imorgon 🏒🥅
Tack detsamma. Så känner jag också. Vill gärna att vi får chansen att ta revansch mot er nästa säsong. Trots allt möttes vi elva gånger under denna, så nu har vi skapat ett visst band till varandra. I princip alla matcher var riktigt jämna, men ni drog det vassaste stråt till slut. Lycka till själv imorgon 🏒🥅
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
DJ Hemp: tack! Och lycka till imorgon som sagt! Framtiden är god för båda våra föreningar.
Sv: Silly Season 2023-2024
Erol Ateceae: Sen att man ställde in målvakten igen vid tekning i offensiv zon och PP? Helt galet. Men det säger väl en del om kvalitén, tränarna är inga demoner heller utan dom gör fel precis som spelarna. Gissar vilt men lövens spel känns som 90% individuell skicklighet och 10% coachning. Samma med Modo. Djurgården vet jag inte men eftersom dom har garpen i båset kan det inte va mycket vettig coachning där heller 😅
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson: Du har helt rätt! Följer som sagt inte DIF och såg aldrig masken på nära håll.
Det kombinerat med att jag nog förväntat mig ett namn som smällde högre gjorde att jag är lite förvånad just nu.
Myrenberg är ju klart mindre meriterad än HV71s Åhmanlösning förra året, eller för den delen Werner.
Det kombinerat med att jag nog förväntat mig ett namn som smällde högre gjorde att jag är lite förvånad just nu.
Myrenberg är ju klart mindre meriterad än HV71s Åhmanlösning förra året, eller för den delen Werner.
Sv: Silly Season 2023-2024
Kan vi försöka hålla igång modereringen och inte tillåta Icke-silly i den här tråden?
Vi har en annan plats för allmänt snack.
Jävligt irriterande att se att det är nya inlägg här inne och måsta scrolla igenom saker som inte har med spelarrekrytering att göra bara för att säkerställa att man inte missat något.
Vi har en annan plats för allmänt snack.
Jävligt irriterande att se att det är nya inlägg här inne och måsta scrolla igenom saker som inte har med spelarrekrytering att göra bara för att säkerställa att man inte missat något.
+ 12
Sv: Silly Season 2023-2024
Erol Ateceae: var väl de dom gjorde ? Myrenberg , hade ju linköpings-mask iaf
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
{297}: Vad var det för kvalité på Sthråles timeout? Lät inte som att de kom fram till något överhuvudtaget.
Vilket en kan hoppas var en taktisk fint men med tanke på utfallet.. Så var det nog bara stressat.
Vilket en kan hoppas var en taktisk fint men med tanke på utfallet.. Så var det nog bara stressat.
Sv: Silly Season 2023-2024
Synct: DIF tar väll in sin SHL-reserv? Eller vem har de listat egentligen, följer inte DIF.
Sv: Silly Season 2023-2024
Rallarn:
Javisst. Och vilken match vi fick. Är hur nöjd som helst med den här holmgången. Minst två matcher kvar i denna serie. Umeå nästa.
Javisst. Och vilken match vi fick. Är hur nöjd som helst med den här holmgången. Minst två matcher kvar i denna serie. Umeå nästa.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
DJ Hemp: tycker snarare det var ett svagt PP av löven hela matchen. Förstår inte riktigt vem dom söker avslut på, inga backskott, sällan dom ens försöker lugna ner och passa runt pucken.
Sv: Silly Season 2023-2024
DJ Hemp: detta blir nog precis så jämnt som man trodde på förhand. Roligaste matchserien i både HA och SHL just nu!
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
{297}:
"Det där lär han väl dessutom bli avstängd för. Härligt psyke på djurgårdarna. 4 min kvar och man tar en sån där utvisning.
"
Nu har du förvisso glömt DIF-rabatten, om han mot förmodan blir avstängd så kommer inte det beskedet så sent som sex timmar före matchstart. Det är ju skillnad på Americanos och gamla fina Djurgården.
"Det där lär han väl dessutom bli avstängd för. Härligt psyke på djurgårdarna. 4 min kvar och man tar en sån där utvisning.
"
Nu har du förvisso glömt DIF-rabatten, om han mot förmodan blir avstängd så kommer inte det beskedet så sent som sex timmar före matchstart. Det är ju skillnad på Americanos och gamla fina Djurgården.
Sv: Silly Season 2023-2024
DJ Hemp: Syns vilka som har spelare med hjärta för klubben och vilka som har ett gäng legoknektar.
Sv: Silly Season 2023-2024
Kebab_House: Dåligt av Björklöven. 2-2 i matcher och kanske lite övertag Djurgården nu när serien vänder upp till Umeå.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Zäta75:
Riktigt klantigt tyvärr.
Weigel har ju iof kommit undan med mycket men den där är inte snygg alls.
Riktigt klantigt tyvärr.
Weigel har ju iof kommit undan med mycket men den där är inte snygg alls.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Kerstin_k: Vilken horribel utvisning att ta med 6 min kvar. Det är ingen tvekan om vilket lag som domarna ger fördelar.
+ 4
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson:
Naturligt efter urladdningarna i 1:a och 2:a. Nu är man kanske rädda för att gå bort sig och förlora matchen. Dock fortsatt intressant.
Naturligt efter urladdningarna i 1:a och 2:a. Nu är man kanske rädda för att gå bort sig och förlora matchen. Dock fortsatt intressant.
Sv: Silly Season 2023-2024
Villervalla: har inte sett något av alla dom här ”morden” som modofansen vill tillskriva löven iallafall. En SHL-plats står på spel, jag förstår att man vill ge precis allt.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Lustigt att Pooley försökte åkalla en videogranskning. Nära skjuter ingen påskhare…
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Dr.Krykov: apropå fd Tikare som är osynliga i slutspelet så pratade vi ju om JP igår men en annan är ju JackeO. Tror jag sett honom en gång ikväll då förlorar han en 50/50 puck
+ 2
« Föregående · 2521484 · Nästa »