Silly Season 2023-2024
« Föregående · 2521484 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 2023-2024
Olli Hahl: ovanligt ändå att Ante går ut och bekräftar Juel innan klubben släppt något officiellt. Okej det har väl varit allmänt känt länge nu men han är ju inte presenterad av klubben.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
OlliJanne: Nu är Juel klar även om det inte är bekräftat officiellt ännu. Det där kändes mer som något som bara slank ur Ante i farten 🤭👍 Bara att hoppas nu att man kan landa även Filip Hållander så är vi igång relativt tidigt med vår silly season 🤟👊💪❤️🤍
+ 10
Sv: Silly Season 2023-2024
Någon som har koll på om Fagemos fortfarande följer Timrå på sociala medier?
Sv: Silly Season 2023-2024
Djurgårn i final i allsvenskan och Växjö i SHL . Ja man kunde mått bättre . Ja , jag tar ut lite i förskott men vi ser ju var de lutar
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Myrenberg en grym målvakt som nog spikar igen ikväll. Där var DIF smarta som skrev in honom i laget.
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson:...ett antal år sen vaddå? Sist Löven lirade Elitseriehockey var ju 99/00.
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson: Dom är inte bättre!
Timrå IK var utanför spel i Elitserien 18 säsonger. (1982-2000).
Timrå IK var utanför spel i Elitserien 18 säsonger. (1982-2000).
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson: Rättelse: 2000-01 var Löven uppe senast. 1999-00 gick dom ju upp tillsammans med Timrå 👍
Och 0-3 i Umeå!!!
Och 0-3 i Umeå!!!
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Rip Kirby:
Tror att vinnaren DIF-Löven kommer att ha 70-30 fördel på att gå upp
Tror att vinnaren DIF-Löven kommer att ha 70-30 fördel på att gå upp
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Tåget står på perrongen , snart far det
22:29 2 min IFB 10. Fitzgerald, Gerry Tripping
(22:29 - )
20:40 0-3 (EQ) DIF 32. Krüger, Marcus (3
22:29 2 min IFB 10. Fitzgerald, Gerry Tripping
(22:29 - )
20:40 0-3 (EQ) DIF 32. Krüger, Marcus (3
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Per HApps: Så dåliga är väl knappast Modo. Deras högsta nivå är fortfarande bäst i serien.
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
{7043}: Modo kommer bli satta på prov dock. Den här högsta nivån kommer att krävas i varje match och det är väldigt länge sen vi blev särskilt imponerade av detta mästerbygge till lag.
Sv: Silly Season 2023-2024
Klockers mål! DIF är riktigt bra nu. Stabila backar sedan Kruger, Norman, Klasen mfl framåt som verkligen steppat upp när det gäller.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Rip Kirby: Den individuella skickligheten är hög hos stockholmarna, får dom en chans så smäller det!
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Rip Kirby: Absolut, men förmågan att vinna utan några större problem i både kvart och semi trots att dom inte legat på 100% imponerar. Sen gäller det att plocka fram det där sista i finalen. Känns som att majoriteten håller DIF/Löven som stora favoriter, vilket lär passa Modo rätt bra.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
{9037}: Det här vänder aldrig Löven, bara att hoppas på bortaseger nästa match för dom. 7 matcher vore häftigt att få skåda.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Tom Topp: Vad sjungar de på läktaren i Umeå är det "Vi är röven, shalalalala"?
Sv: Silly Season 2023-2024
Tom Topp: vet inte vad mer vi ska göra, vi skickar Lööke, vi skickar clarken till dom och löven kan inte gå upp ändå.
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
"-Just nu diskuterar vi. Jag tror de flesta som jobbar med klubben vet vad jag känner för Timrå IK efter den resa jag gjort tillsammans med föreningen. Jag och min familj älskar att bo i Sundsvall och att representera Timrå och det känns som att det här är mitt lag nu."
"-Det har varit väldigt mycket fram och tillbaka under säsongen, och det har varit lite jobbigt tycker jag. Jag tycker att jag ska behandlas med respekt och inte tas för givet, och med det menar jag att man kan inte komma och säga en sak för att sedan komma med något annat då man tänkt efter lite."
Känns märkligt med förlängningen på Erik Andersson när man nu diskuterar med Lundin och har varit lite fram och tillbaks. Väljer Lundin 7 dagar i veckan framför Andersson.
"-Det har varit väldigt mycket fram och tillbaka under säsongen, och det har varit lite jobbigt tycker jag. Jag tycker att jag ska behandlas med respekt och inte tas för givet, och med det menar jag att man kan inte komma och säga en sak för att sedan komma med något annat då man tänkt efter lite."
Känns märkligt med förlängningen på Erik Andersson när man nu diskuterar med Lundin och har varit lite fram och tillbaks. Väljer Lundin 7 dagar i veckan framför Andersson.
+ 13
Sv: Silly Season 2023-2024
falconuggla: Lundin har varit mycket upp och ner under säsongen, så jag förstår att dom vill tänka efter. Men i jämförelse med Erik A. så har han en mycket högre uppsida! Men dom fiskar kanske efter någon annan tredjecenter?
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Tom Topp: Ja, men med tanke på att Erik kom in som etablerat namn från Rögle? inför förra säsongen så bör han ligga högre i lön? Hade hellre haft Lundin då som förmodad billigare fjärde om det letas ny tredjecenter. Men det är jag de 😅
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
falconuggla: Det är ett jävla haveri att ha kvar EA istället för Lundin. Jag tror Lundin hade köpt en 4e center roll rakt av.
+ 9
« Föregående · 2521484 · Nästa »