Silly Season 2023-2024
« Föregående · 2543746 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 2023-2024
McCool: Tycker Kimmo kan anställa sig själv. Är ju inte mycket spelarrekryteringar som återstår så han borde ha tid med det.
Sen lägger vi målvaktstränarlönen på den omtalade och nu smått mytiska spetsbacken.
Då gör vi två flugor på smällen, genitaliskt om jag får säga det själv.
Sen lägger vi målvaktstränarlönen på den omtalade och nu smått mytiska spetsbacken.
Då gör vi två flugor på smällen, genitaliskt om jag får säga det själv.
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
SuneMangs: Stiltje. Något man verkligen får ge Kapanen är att han är av yttersta klass när det gäller att inte låta något sippra ut.
Pratade med en jag känner i helgen, som umgås frekvent med några i staben. Han brukar kunna hinta rätt bra. Medgav att det varit väldigt nära en rätt spännande back nyligen. Men budgetosäkerhet gjorde att han inte visste om detta var skrotat eller om det är lite detaljer som måste fixas innan presentation. Alltså rätt svävande svar. Med Nubben vid rodret hade han min bekanta vetat betydligt mer detaljer.
Inte förvånande att det hänger på pengar dock, denna back är nog inte speciellt billig alls.
Utöver det är laget rätt fulländat. Troligtvis ska minst en back in till premiär. Den sista kommer nog dröja tills säsongen dragit igång.
Pratade med en jag känner i helgen, som umgås frekvent med några i staben. Han brukar kunna hinta rätt bra. Medgav att det varit väldigt nära en rätt spännande back nyligen. Men budgetosäkerhet gjorde att han inte visste om detta var skrotat eller om det är lite detaljer som måste fixas innan presentation. Alltså rätt svävande svar. Med Nubben vid rodret hade han min bekanta vetat betydligt mer detaljer.
Inte förvånande att det hänger på pengar dock, denna back är nog inte speciellt billig alls.
Utöver det är laget rätt fulländat. Troligtvis ska minst en back in till premiär. Den sista kommer nog dröja tills säsongen dragit igång.
+ 7
Sv: Silly Season 2023-2024
SuneMangs: pengarna slut Modo satsar och gör det rätt om man ska vara kvar Brynäs blir största favoriten nånsin i HA grattis
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Zäta75: Ja, vad händer i Timrå? Vad är senaste ryktena? Tycker det varit rejäl stiltje nu sedan slutspelet. Men ni har väl redan en ganska välfylld trupp också?
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Costanza: Haha, ja ni kommer ha ett SHL lag, men ett förmodat slagpåselag. Jag kan hockey. 😉👍
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Silly: "Nubben is Rusty" var nog snarare min åsikt de sista säsongerna han var sportchef i Timrå.
Kapanen är helt rätt i tiden, Nubben skall givetvis ha en eloge då han är en stor anledning till att han byggt upp en sån bra relation med alla hemvändare.
Men det var dags att ta Timrå framåt och Nubben har sin bästa tid bakom sig.
Kapanen är helt rätt i tiden, Nubben skall givetvis ha en eloge då han är en stor anledning till att han byggt upp en sån bra relation med alla hemvändare.
Men det var dags att ta Timrå framåt och Nubben har sin bästa tid bakom sig.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
{9037}:
Bödker vilken skämt till värvning...
Vilken sportchef var det som trodde på honom?
Nubben we trust brukade det väl heta?
😄😄😄
Bödker vilken skämt till värvning...
Vilken sportchef var det som trodde på honom?
Nubben we trust brukade det väl heta?
😄😄😄
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Tydligen hade Bödker fått ett kontraktsförslag från M0D0 men valde att lägga ner karriären istället.
Länkar:
SHL: Mikkel Bödker lägger av
SHL: Mikkel Bödker lägger av
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
i brist på sillysnack här inne så kastas
de pastejjer mellan modo o timrå
de pastejjer mellan modo o timrå
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Costanza: Vi sitter ju redan med trumf på hand. På pappret. Modo får blanda sin kortlek lite bättre så får ni läge att syna oss framåt höstkanten.
Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: MoDo kommer att mönstra ett SHL-lag. Det är nötter här som inte fattar att det kanske tar lite tid.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Costanza:
Nästan
Men ett SHL-lag att mönstra i höst. Det har inte Modo. Blanda inte ihop serietillhörigheten med kvalitén på laget nu
Nästan
Men ett SHL-lag att mönstra i höst. Det har inte Modo. Blanda inte ihop serietillhörigheten med kvalitén på laget nu
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Costanza: tjena Karlin välkommen till Västervik igen! Vi har fixat Biteline!
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Costanza: hoppas ni landar Tima. Passar er perfekt! Kul att Hinken igen ringer sitt enda nummer i telefonboken 😄 "Hallå brynäs har det kommit in något på rejectshyllan?"
Sv: Silly Season 2023-2024
André Pettersson rehab 3-4 månader. Kan bli kännbart för HV även om han beräknas vara åter i augusti. Tight och man vet hur det kan dra iväg med såna prognoser
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Joel Kellman till FBK. Varför hugger inte M0d0? Räcker inte börsen till eller missade Hinken notisen på text-tv?
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Voodo.
Dom om mod omodorn.O do mo domo. Oomd? 😂😂😂 Domo dm mood.
Mohohoh..doooo.
Dom om mod omodorn.O do mo domo. Oomd? 😂😂😂 Domo dm mood.
Mohohoh..doooo.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
{9037}: Finns väl ingen Timråit i Steen? Hans favoritlag är väl Modo och han är sportchef i sundsvall. Den kombon skojar man inte bort.
Vedervärdigt
Vedervärdigt
+ 16
Sv: Silly Season 2023-2024
Elliot12: 6 miljoner i lönekostnad på en säsong är bara en lön på 280k.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
{9037}: 6 miljoner för en säsong? Det var inte lite och kan väll inte stämma? 500 tusen per månad, dyrast i SHL?
Sv: Silly Season 2023-2024
Hörde precis att modo erbjudit denna målvakt 6 miljoner för en säsong. Bra med bra målis.
Sv: Silly Season 2023-2024
{9037}: Timråiten? En jävla sopa i ett lag för grogg-Börje och hans vänner
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Zambonin: det jag försöker få fram är att det är viktigare med vilja mot för talang! Och jag tror att Edfelt har viljan!
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
jokklas: själv så var jag övertygad om att Hardegård skulle bli en stabil 5-6 back i ett HA lag! Nu har han gått till Lule! Vad är det man säger? Det svänger fort i hockey!
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: Ja jag ser poänger i båda era resonemang. Blir dock orolig över att Melander står utan kontrakt ännu, potentiella poängbackar från eget hockeygym växer inte på träd.
Sen finns ju en hel del man inte ser som åskådare, tillexempel arbetsmoral, som väger tungt och är extremt viktigt, Lex Moe, talangen är viktigt men man måste vilja lägga ner arbetet också.
Sen finns ju en hel del man inte ser som åskådare, tillexempel arbetsmoral, som väger tungt och är extremt viktigt, Lex Moe, talangen är viktigt men man måste vilja lägga ner arbetet också.
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: Det jag läste var enbart junis-snack dock ej kopplat till övriga backar men kan ha missat nåt tidigare inlägg eller mellan raderna i det sista förstås :-)
+ 1
« Föregående · 2543746 · Nästa »