Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kunde konstatera igår framför text-tv:n att vi ligger sist i den tabell
som garanterar oss fördel av hemmaplan i ett slutspel.
Tycker att målet vore att vara 2:a när det börjar dra ihop till slutspel, då är vi garanterad hemmafördel fram till finalen.
Kaxigt??
Kanske det men visst finns det ett outtalat önskemål i alla TIK-hjärtan att ovan nämda scenario skall bli verklighet?
Det var bättre för har man ju hört på Domustrappan i 30 år.
Dags att vända blad i träldomkalendern för att nästa år säga,
det var inte bättre förr.
För övrigt anser jag att en förening som fyller 75 år nästa år inte skall skändas med en ful djävla örn som klubbmärke.
Dom som inte har en aning om hur man vårdar ett varumärke föreslår jag att dom läser böckerna.
1. Absolut Hamilton, Historien om en flaska av Carl Hamilton
2. Kotlers marknadsföring av Philip Kotler.