Apropå att flera har uttryckt sin saknad, är det någon som vet var han hamnade? Han finns ju inte med i DIFs trupp...
Sjögren
« Föregående · 422685 Till forumet
Sv: Sjögren
SaraS. Äsch det spelar väl ingen roll. Se ljuset i tunneln - ingen hockeybockey i vinter för "Sjöken" och jag, JimmyH, Skarin m fl. kan få lite tillspetsad konkurrens i krönikör-spalterna.
Konkurrens främjar ju läsarna. Man tvingas gnugga geniknölarna innan man fingrar på tangenterna.
Mera "Sjöken" å Sjöstedt åt folket!!!
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Konkurrens främjar ju läsarna. Man tvingas gnugga geniknölarna innan man fingrar på tangenterna.
Mera "Sjöken" å Sjöstedt åt folket!!!
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
« Föregående · 422685