1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614815 inlägg · 6214 ämnen

Ska man skratta eller gråta?


Ska man skratta eller gråta?
Timrå kommer att komma sist i år..
I alla tidningar står det att vi får kvala..
På tvn säger de det oxå..
Vi har inga profiler i år..
Vi har inga pengar..
Vi har ingen omsättning..
Vi har en skabbig islada med träbänkar..
Va fan bränn ner ladan..
Sälj alla spelare..
Lägg ner föreningen Timrå IK..
Nä,för fan Timråfans upp med hakan..
Skit i vad alla experter säger..
Vi har förlorat våran stora idol "Z"..
Men vi kommer att kämpa som ett lag..
Kimmo kommer att spika igen kassen..
Mathiasson kommer att spruta in mål..
Crippe kommer att få sitt stora genombrott i år..
Hela laget kommer att kämpa till sig en slutspelsplats i år..
Det kommer att gå bra i år..
Skit i vad alla expeter säger..
Vi tystar dem snabbt och blir en "JOKER" i ES i år..
Kom igen TIK i år överraskar vi hela HockeySverige..
Två dagar kvar till ES-PREMIÄREN...
Älska TIK i med och motgång ALLTID..
Lall On Lall On..

« · 118825
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.