1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Skall Lill-Kenta kliva av redan nu


Skall Lill-Kenta kliva av redan nu
Han ser ut att redan ha slutat.... att göra Timrå till ett vinnande lag till slutspel kan inte han med Micke, efter att ha sett deras handlings förlamning i matchen mot Linköping säger allt !!!!Är det bara i vissa matcher dom skall vinna eller skall dom spara sig till slutspel, man blir inte klok hur laget kan vara så dåligt ibland .Man kan bara säga att han skulle ha slutat när det kom ut att han skulle byta klubb , nog att vissa spelare spelar under sin förmåga så måsta han kunna ändra i laget,ställa över ändra taktik, brinna mer under matcherna

« · 841040
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.