1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
{9566}: Inte de här matcherna vi ska vinna? Vilka tänker du att vi ska vinna då? Du menar alltså att Timrå sitter i en sits där de har råd att tänka så?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Charlie2: Tror jag kommer att gå i taket om vi åker på samma smäll som Oskarshamn fick när dem skulle möta Färjestad…

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Hoppas pucken släpps iaf =)

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Knylan: Om vi inte vinner så är det inte hela världen. Det är inte dom här matcherna vi ska vinna. Tar vi poäng så är det enormt!

Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
Ska vi säga kryss? Om nu matchen blir av.

« · 2278652
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.