Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
« Föregående · 2385298 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
JonteD: Vi åker ur och Modo går upp. Dahlén är en jävla sopa bland sopor. Västernorrland är värd ett hockeylag med lite vinnarkultur efter våra patetiska sejourer i SHL
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Andersson: Da'n såte'n iallafall Yeeeeeeezzzzzz!!!!!!!!!
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
SAIK spelaren lägger sig på pucken
Straff skicka ut hanzl nu
Straff skicka ut hanzl nu
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
timrå bjuder på målen
vi köttarx1000 får ej mål
straff nu
hahahaha
kvaliets mål av hanzl
vi köttarx1000 får ej mål
straff nu
hahahaha
kvaliets mål av hanzl
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
snowden: Lite högre förväntningar på att få ut mer av våra stjärnor när Walli och Oliver Johansson är våra bästa forwards med minimal speltid. Ja det tycker jag man bör få ha.
+ 4
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Smokey: Kan man förhandsbeställa en 30x 30 meter Tifoflagga med texten, VISA HJÄRTA!!! till örebromatchen?
Vart ska man swisha?
Vart ska man swisha?
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Man tror man kan smörpassa sig fram till bra lägen mot Skellefteås snabba backar. Rör på benen! Timrås PP är för lättläst
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Vi får hoppas att Timrå tar ett avslut på mål i detta powerplay
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Kerstin_k: Tagga ner, tror ni har för höga förväntningar på er själva.
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Ja men gnäll på domaren!
Gör det!!!!
För det har ju verkligen hjälpt ofta!
Sluta gnälla som små töntiga fegisar!
Ynkliga svek till spelare!
Knyt näven och sänk motståndaren!
Mangla och skada. Det har ingen betydelse mer än att det kanske väcker känslor som kan vittna om att man bryr sig lite…
Gör det!!!!
För det har ju verkligen hjälpt ofta!
Sluta gnälla som små töntiga fegisar!
Ynkliga svek till spelare!
Knyt näven och sänk motståndaren!
Mangla och skada. Det har ingen betydelse mer än att det kanske väcker känslor som kan vittna om att man bryr sig lite…
+ 5
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Labban: Håller med, hartmann åker i princip rakt på skellefteåbacken. Vill inte höra ante stå i pressen efter match och såga domarna en gång till. Ta tag i ditt jävla lag, ante!
+ 6
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Topplocket gick för bortdömd utvisning. Jo… Men Anderssons agerande med pucken efteråt borde fan ge matchstraff.
Topplocket borde fan först gått för vårt helt jävla odugliga spel!
Jag kan ta en förlust mot Skellefteå, men den här ojämna kvaliteten är sinnessjuk.
Topplocket borde fan först gått för vårt helt jävla odugliga spel!
Jag kan ta en förlust mot Skellefteå, men den här ojämna kvaliteten är sinnessjuk.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
The great one: Skönt att ha 5 års lön garanterad oavsett. Rena drömmen!
Varför ska man offra tänderna då??
Varför ska man offra tänderna då??
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Labban: Man spelar som en jävla påse nötter och fokuserar bara på domaren. Men det är ju inte han som tar dumma jävla utvisningar offensivt och dräller med puck hela jävla tiden.
OJ förtjänar mer speltid och ett mål.
OJ förtjänar mer speltid och ett mål.
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
The great one: Varje match ser ju typ ut så, det som är oroväckande.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Herminator: 2,5 period . 13 skott av dessa succeforwards ....
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
12 skott (!) på mål med spelare som Dahlén, Lander, Petterson, Wedin, Halloran, Hartmann osv.
Laget går på halvfart och är sjukt bekväma just nu.
Laget går på halvfart och är sjukt bekväma just nu.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Vi bjuder på en till, vi har gett upp. De är bara att packa och hoppa in i bussen igen. Alla klappar varandra på axeln och säger "Vi tar dem nästa gång gubbar"
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Äh det ska inte vara någon utvisning där i Hartmanns situation, skärpning!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Dubbeld: Rena smörgåsbordet till bjudning. Frågan är bara varför fällningen av Hartmann inte gav SAIK-utvisning???
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Sputnik: Såja, nu kan man kolla på ngn repris av Lilla huset på prärien istället..
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Synct: Vilket misstag och Hugg hugger direkt. Där gick nog matchen
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Var Freddan problemet? Ser exakt lika kasst ut som ifjol.
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Olli Hahl: Klarar vi av den här säsongen så får det vara slut med kompistränare i denna förening. In med nya ögon som vägar ta obekväma beslut. Jag vill inte döma ut Ante totalt, men då slipper vi dessa spekulationer.
+ 6
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Söderöver: Vi är ju så jävla usla på flytta puck genom mittzon så det är skrattretande.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Gorkyman: Om detta är ett snäpp upp så blir jag orolig på riktigt.
Jaja nu är det som det ska tydligen som Timråit. Man får våndas inför vårens kval.
Jaja nu är det som det ska tydligen som Timråit. Man får våndas inför vårens kval.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Sputnik: Det är dags att börja visa lite handlingskraft från högre upp och agera snabbare än man gjort tidigare. Visa lite pondus, visa att detta är en klubb som strävar framåt. Man ska inte kunna komma in och charma till sig en tränarpost under en halv säsong för att man är en sympatisk själ. Om laget ser mattat ut efter åtta omgångar måste man överväga att ta de tuffa besluten, dessa spelare SKA prestera, KAN prestera och kommer att prestera, men inte om ledarskapet brister. Testa nytt och hitta något som fungerar, en trygghet man kan luta sig tillbaka på. Det ska inte vara svårt för en SHL tränare att sätta ett grundspel, med detta lag finns inte heller några ursäkter. Det går snabbt i hockey, gäller att hänga med på planen och utanför, något Timrå fortfarande har svårt att anpassa sig till.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Gorkyman: Är det verkligen ett snäpp upp? Onödiga utvisningar i offensiv zon, igen. Dåligt passningsspel som sabbar massor av spelvändningar, igen. Otroligt få skott på mål, igen. Visst är Skellefteå ett topplag men vi har ju fan släppt till 30 skott på två perioder, hur ska man kunna vinna hockeymatcher? 😅
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Dubbeld: den säker saikaren…
Duktigt orutinerat att sätta klubban i midjan på motståndaren dock…
Lite fysiskt spel skulle inte skada som alternativ till billiga tvåor i röven…
Duktigt orutinerat att sätta klubban i midjan på motståndaren dock…
Lite fysiskt spel skulle inte skada som alternativ till billiga tvåor i röven…
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Söderöver: Ja, hoppas det finns pengar till någon/några snabba tvåvägsbackar. Känns som att alla Skellefteås backar är bättre på att driva upp spelet än Timrås diton. Men sen undrar jag också varför våra forwards ställer sig på blå istället för att åka ned och hämta pucken? Skellefteås forwards åker ned hämtar puck, sedan driver de så långt de kan och om det inte lyckas kan de droppa tillbaka till en back som står 2 meter bakom om de inte väljer att spela i sidled eller chippa ned i kortsidan.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Vi måste inse att laget inte går för 100%. Vi åker och glider och tror lagkamraten ska fixa poäng. Skjuter man 5 skott på mål i snitt per period vinner man inga hockeymatcher i SHL.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
roger_sundsvall: nog är det så De sk stjärnorna visar ingen tåga
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Vi är i balans när man tar den där utvisningen. Bra Halloran 👏👏👏
« Föregående · 2385298 · Nästa »