Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
« Föregående · 2832577 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kan vi inte testa och satsa på direktskott från båda kanterna i PP, vänstersidan är ju helt ofarlig.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
ALLA motståndarlag styr vårt PP så att Pettersson står med klubban vänd mot sargen(inte kan skjuta) liksom i sarghörnet. Tänk om vi hade en rightskytt med bra skott som vi kunde ställa på hans position...
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Nougath: Det blir lite svårjobbat när Dahlén ska ha pucken på direktskott och Forsmark inte kan lägga EN enda puck på bladet. Tror han passade Dahlén 4-5 gånger och på inget av passen kunde kan skjuta direkt.
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Någon som såg hur lång tid det äri 5 mot 3 nu i början på 2a? Bör vara över 1 min? Viktigt att den sitter då annars brukar det andra laget ofta vinna. Psykologiskt spel
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: klart godkänd period.
5-3 i 1 minut sen i 2a.
Tänk om vi hade haft en back som var rörlig på blå, och kunde skjuta....?
5-3 i 1 minut sen i 2a.
Tänk om vi hade haft en back som var rörlig på blå, och kunde skjuta....?
+ 8
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Det är imponerande enögt att bua åt repriseringen av utvisning för hög klubba inte mindre än två gånger samma period, när klubban i båda fallen uppenbarligen är uppe i ansiktet. Med det sagt, jag önskar timråpubliken kunde lägga samma press på domarna…
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Tänk att se de där solklara höga klubborna och ändå bua och vissla. Det är likadant varje gång i Skellefteå.
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Men skjut på mål nån jävla gång. Dom passar ju bara runt puck jäveln hela tiden och ska vara sköna.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Försöker Skellefteå slå bort tandraden på varenda spelare i vår första 1a line?
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: Jäklar vad det bölas på läktarna i Skellefteå, man förstår ju att känslorna svallar över när alla i publiken är släkt med nån av spelarna på isen.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Dom spelar fult de där jävla gulsvarta. Riktigt fult...
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: 2 sek kvar dock.
Men i 2:a perioden måste den sitta.
Men i 2:a perioden måste den sitta.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Håkkybåkky: när blir det 2+2, det händer nästan aldrig va?
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: MEN TA BORT DOM FRAMFÖR JUEL!!!! DE ska göra så jävla ont att man ropar på mamma!!!!!🤬🤬😎🇺🇿
O vara där!!!!
O vara där!!!!
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Tycker att forwards pressar bra, men backarna tar för mycket säkerhetsavstånd. Då blir det en ocean att gå på i mittzon
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Ok första period. Skellefteå känns inte,så starka bakåt så vi kan såra dom
Juel stabil några fina räddningar
Juel stabil några fina räddningar
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Stoor skillnad på tempo och instinkt att ta sig på mål när Skellet har PP.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: Är väl inget nytt under solen. Vi får fokusera på att spela vårt spel bara.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Illari gör det bra på backen hittills. Spelar enkelt
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Domarkåren sänker nivån för att Laksola inte ska känna sig utanför, vilket jävla skämt
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Den var ju rätt billig den vi fick med oss med iofs..
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Skjut direkt nån gång? Varför måste man alltid ta emot pucken och lägga iväg en lös dragare i magplattan?
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Vad snabbt dom blåser, Söderström viftar ju inte ens med handsken för att det ska blåsas av.
+ 2
« Föregående · 2832577 · Nästa »
för mkt fjuttande