Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
« Föregående · 2832312 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Skellefteå tycker det är viktigt att komma topp 6 direkt till kvartsfinal 😉 Längesen de missade det. Om Timrå vinner ikväll är vi nästan klara topp 6 enligt Olden 😉
Nu kör vi!
Nu kör vi!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: Vi byter ut skridskorna mot skidor ikväll! Som upplagt för succe!
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Ikväll blir vi totalt överkörda, tippar på 3 - 0 efter första 10
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: Mmm, Boxplay direkt, 1-0 på gång måntro, och energin dör?
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: De kan ju ta för interferencen på Emil först, Sjukt irriterande att det spelförstörande spelet ska bli så premierat...
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Hur är det möjligt att en spelare som Pettersson, som man får utgå från har rätt bra koordination, tar cirka 40 slarviga tripping/hög klubba-utvisningar per år?
+ 6
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Jahapp då var det kört nu kan man göra nåt annat resten av kvällen
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Sjukt onödigt. Pettersson är lika avslagen som en öl som stått i en varm bastu några veckor.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: äää lagg av!
Ain't over until the fat lady sings 👌😎
Ain't over until the fat lady sings 👌😎
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Synct: ja, han hade en hel del tid på sig , ta två skär och lägg ner pucken....hur svårt kan det va?
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Nougath: Kostsam utvisning. återigen i offensiv zon som mot FBK. Slarv!
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Challenge för Petterson att inte ta onödiga utvisningar (omöjlig) skicklig spelare men ruggigt mycket utvisningar på senaste
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: Jaja de e inte över förns fetkäringa ha gale klart!!!!🇺🇿🤣
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: Ja, ja, mardrömsstart, bara att jobba hårdare då.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
RunarUp: Är optimist. Men vi vinber aldrig när vi släpper in 1a målet det vet du 😉
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
sikth: Skellet har förlorat 1 match när de tagit ledningen....
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
EXPLORERSMÅLAND: Vi gör inte mål öppet mål 😂
Skellefteå mycket nära 2-0 innan
1-1 Linus E! 1a SHL målet. Boyce skjuter han tar retur 😃
Skellefteå mycket nära 2-0 innan
1-1 Linus E! 1a SHL målet. Boyce skjuter han tar retur 😃
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Jävlar vad nära! Händelserik start. KÄMPA Timrå!!
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Herminator: Jobba ger resultat.. Första från Eriksson. =)
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Herminator: Kul för Linus som fick lite revansch för några juniormisstag i tidigare matcher! Kommer bli jäkligt bra nästa år!
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: hörru, visst kör du på TVn och inte via streaming?
Du är alltid snabbast med mål-inlägg...😎
Du är alltid snabbast med mål-inlägg...😎
+ 1
« Föregående · 2832312 · Nästa »
*Rasar fortfarande, nu med förhöjd intensitet*