Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
« Föregående · 1080576 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Vad hände där? Får Lehtonen en utvisning för att hans klubba hålls fast?
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
ralus:
Målet var bra men det verkar inte givit någon mer energi till laget.
Målet var bra men det verkar inte givit någon mer energi till laget.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Simmalugnt: jaha, Timrå kan inte ens göra mål utan att det gnälls härinne, smått otroligt.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Jaha så gör de ett mål då så vi ska få upp hoppet lite, Men det kommer att sluta i gruvlig besvikelse som vanligt. Jag HATAR tröstmål.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Mackelito: För övrigt så finns det ju inte ens på kartan att Hadelöv gör en salospark på Hynnings puck, för visst var han på den? Fullständigt overkligt på en annars så snygg spelsekvens som förtjänade ett bättre öde.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Ja detta var skönt men dock kvarstår det att det kommer inte kunna gå till så här varje match, något i Timrås spelstil/spelare/tränare ¨åste ändras om inte detta slyumpmål kommit så hade denna match troligtvis vart avgjord...
Vi måste inse att hur många chanser vi än får p.g.a av slumpen så måste man för att gå till ett slutspel ha starka direktiv hur man ska spela och det verkar inte TIK ha.
Vi måste inse att hur många chanser vi än får p.g.a av slumpen så måste man för att gå till ett slutspel ha starka direktiv hur man ska spela och det verkar inte TIK ha.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Ja detta var skönt men dock kvarstår det att det kommer inte kunna gå till så här varje match, något i Timrås spelstil/spelare/tränare ¨åste ändras om inte detta slyumpmål kommit så hade denna match troligtvis vart avgjord...
Vi måste inse att hur många chanser vi än får p.g.a av slumpen så måste man för att gå till ett slutspel ha starka direktiv hur man ska spela och det verkar inte TIK ha.
Vi måste inse att hur många chanser vi än får p.g.a av slumpen så måste man för att gå till ett slutspel ha starka direktiv hur man ska spela och det verkar inte TIK ha.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Moe har verkligen tagit steget i år, våran nästa strålman.
Tenkrat har för övrigt sett jävligt vass ut hela matchen, hoppas han får sätta en nu!
Tenkrat har för övrigt sett jävligt vass ut hela matchen, hoppas han får sätta en nu!
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Simmalugnt: Vakna ur koman, det är klart att vi är bättre men det är en jävligt stor skillnad på att spela med hjärta och att lämna det på hemmaplan. Dom två senaste matcherna har vi ställts mot klart bättre motstånd och vunnit (förvisso på hemmaplan) men det, om något, borde väl bevisa att det finns mer att hämta ur laget när SAIK spelar uselt och man fortfarande spelar dåligt?
Hoppas nu att Moes mål kan väcka liv i Timrå och överbevisa dig...
Hoppas nu att Moes mål kan väcka liv i Timrå och överbevisa dig...
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Som sagt, håll tillbaka gnället. Kyl ner er litegranna mina vänner :)
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Abron: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
skööönt
skööönt
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Rooster23:
DaDa, nu fanns det lite intentioner i vart fall.....
DaDa, nu fanns det lite intentioner i vart fall.....
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Vilken liiiten sump där av Hynning... Förövrigt så måste SkAIK vara de sämsta serieledarna sen Brünass.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Olle:
Det är svårt att se nåt när man blundar va?
Vi är inte bättre än så här.
Det är svårt att se nåt när man blundar va?
Vi är inte bättre än så här.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Hihi, och SSK håller f n på att trycka tillbaka DIF också. Men vi sitter lugnt i båten, det är skadornas fel det här. Vi ger Pärssinen en chans till, det är han värd.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Mackelito: Klart som fan att man är bättre än så här. Sen att man inte tycks vilja visa upp det är ju en annan sak. Angående PP så ligger det ju mycket i vad Challe sa inför förra matchen. Att Timrå knappt gjort några riktiga PP-mål utan att dom kommit på konstiga spelvändningar och oordnat spel. Timrå IK är bättre än så här men PP-spelet är INTE detsamma.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Mackelito: I så fall är det enda upplyftande att serieledarna inte är bättre än så här ;=)
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
SAIK är pissdåliga och leder med 2-0, säger inte lite om TIk det.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
lincoln: ett faktum är just nu att timrå ÄR INTE BÄTTRE ÄN SÅ HÄR... TYVÄR..
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Jag tror nästan man får sluta titta på NHL under nätterna, man får ju ett helt annat perspektiv när det gäller att visa hjärta och kämparvilja. Det ser nästan ut som att man inte vill framåt, att man inte vill träffa målet och att man inte kunde bry sig mindre över resultatet i den här matchen...lite halvt efterblivet så där.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Nu har domarn hjälpt timrå med två felaktiga powerplay, samt blundat för 1-2 solklara utvisningar på timråspelare.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
alfnisse: Näe, vi Skapar inga klara chanser, men jag menar att SAIK inte har nått vidar av spelet - Tänk på att de är hemmalag
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Abron: finns inga , jag tycker det verkar som de flesta lag scoutad sönder TIk så pass mkt att det inte blir linjer i spelet.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Abron: finns inga , jag tycker det verkar som de flesta lag scoutad sönder TIk så pass mkt att det inte blir linjer i spelet.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
lincoln:
Pojklags hockey från Timrås sida....
Ser inte bra ut, var är linjerna i Tiks spel?
Pojklags hockey från Timrås sida....
Ser inte bra ut, var är linjerna i Tiks spel?
« Föregående · 1080576 · Nästa »