Skridskorna på isen,tack !
« Föregående · 122965 Till forumet
Sv: Skridskorna på isen,tack !
Hälge:
Helt rätt. Och som också Kent-Anders skrev: -"Hemmapubliken kommer också att innebära en och annan extrapoäng om det fortsätter att vara samma drag som mot MoDo sist"
Om vi nu bara håller i och stöttar laget till 110% så ska vi lyckas undvika kvalstrecket denna säsong.
Forza Timrå.
Helt rätt. Och som också Kent-Anders skrev: -"Hemmapubliken kommer också att innebära en och annan extrapoäng om det fortsätter att vara samma drag som mot MoDo sist"
Om vi nu bara håller i och stöttar laget till 110% så ska vi lyckas undvika kvalstrecket denna säsong.
Forza Timrå.
« Föregående · 122965
Vilken trodde på det här (annat än vi TIKare)..?
Att vi supportrar nu drar iväg och skriker och tjoar , det är helt naturligt och det ska vi göra.
Däremot hoppas jag att spelare och ledare kan fortsätta att stå med bägge skridskorna på isen även i fortsättningen.
Det kommer att krävas hårt jobb även i fortsättningen , kanske ännu hårdare nu med tanke på att dom andra lagen har sett att TIK kan vinna även utan Zäta.
Väl mött på Lördag och spara lite skrik till dess. :-)