1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Skridskorna på isen,tack !


Skridskorna på isen,tack !
Efter den här starten på serien kan man ju inte annat än jubla.
Vilken trodde på det här (annat än vi TIKare)..?

Att vi supportrar nu drar iväg och skriker och tjoar , det är helt naturligt och det ska vi göra.

Däremot hoppas jag att spelare och ledare kan fortsätta att stå med bägge skridskorna på isen även i fortsättningen.

Det kommer att krävas hårt jobb även i fortsättningen , kanske ännu hårdare nu med tanke på att dom andra lagen har sett att TIK kan vinna även utan Zäta.

Väl mött på Lördag och spara lite skrik till dess. :-)

Sv: Skridskorna på isen,tack !
Hälge:
Helt rätt. Och som också Kent-Anders skrev: -"Hemmapubliken kommer också att innebära en och annan extrapoäng om det fortsätter att vara samma drag som mot MoDo sist"

Om vi nu bara håller i och stöttar laget till 110% så ska vi lyckas undvika kvalstrecket denna säsong.

Forza Timrå.

« · 122965
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.