Slaget om Västernorrland 2008
« Föregående · 1009360 · Nästa » Till forumet
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
John K: Precis som för mig då, bara att hoppas den är igång igen till 3:e så man får njuta segerns sötma
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Nu ser det bra ut men killar/tjejer, detta är långt från över. Nu gäller det att ge järnet i 3:e..
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Gorkyman: för mig la den av direkt när kalle gjort målet, antagligen av chock.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
19:25 MODO Utv 2 min ROUGH Karol Krizan
Kvällens happening?(om vi inte vinner)
Kvällens happening?(om vi inte vinner)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Hur f-sen hann Ni före mig trots att jag bara skrev två siffror och inte en massa bokstäver... :P
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Dödsviktigt mål med tanke på att kalle fick kliva av,vi är svag på backsidan.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenkrat!!!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
MB: väldigt avaktande spel från båda lagen,hoppas timrå inte backar hem nu.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
15:49 TIK Mål 0-1 Kalle Koskinen (Johan Andersson, Timo Pärssinen) EQ
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
fighter: Kom hem precis, hur verkar det? är det försiktigt eller öser Timrå på?
« Föregående · 1009360 · Nästa »