Slaget om Västernorrland 2008
« Föregående · 1009360 · Nästa » Till forumet
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
pingvin: Jag gillar verkligen Sanny men det är kul att det se att det funkar även utan kapten Lindström!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
pingvin: ja de är viktigt med tanke på kommande säsong. men vi får inte glömma att han inte spelade när vi slåg hv borta med 3-0
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Unfuckin' believable! Så jävla underbart! Detta mina damer och herrar är hockeypoesi! Timrå spelar exakt så som jag hoppades att man skulle göra: med tålamod, kyla och...denna jävla effektivitet. Sanslöst!
Avsluta jobbet nu!
Avsluta jobbet nu!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Springsteen: Det är klart Virus är tyst nu, för nu är det ju paus och C+ oerhört ickemonotona ljudslinga ljuder över nejderna. Det sägs att den används med framgång på Guantanamo.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
pingvin: jo men Sanny har faktiskt varit bra tycker jag, han behövs i detta slutspelet för Timrås del känns det som. Okej att man klarar av att spela utan honom detsamma kan sägas om många spelare men man blir ju absolut bättre med honom i laget.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
General_Moisio: Sant! Skönt med lite flyt mot Modo med tanke på fjol! Extra skönt att Svartvadet och Skröder fortfarande är med... ;-)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Nu gäller det för Challe att få grabbarna att hålla sig ifrån utvisningsbåset och behålla lugnet. Tre mål gick fort för oss att göra, det kan gå lika fort åt det andra hållet.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
pingvin: Krizen borde vinna en guldbagge...vilken fruktansvärd pajas!
Nu fortsätter vi i samma stil och krossar!
Nu fortsätter vi i samma stil och krossar!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Simmalugnt: ja så som dom höll på mot oss ifjol så är det bara rätt åt dom.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Olle: Helt klar, bara att vara ödmjuka, hålla sig från utvbåset och kontra, Modo måste tokchansa och spela tufft, försöka få oss ur balans och med det utv, VAR KALLA KILLAR.....Tenkrat och Pärsa får ligga och kontra.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Mel: Du ska få min gamla cykel när jag dör
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
tack för att ni valde oss
det var jävligt smart förstå
ja ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
tack för att ni valde oss
det var jävligt smart förstå
ja ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
El Maco:
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni är trötta och står still
vi ska vinna i april
så ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni är trötta och står still
vi ska vinna i april
så ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
El Maco:
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
Magnus Wernblom är en fräning
kan dra igång sin barmarksträning
ja ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
Magnus Wernblom är en fräning
kan dra igång sin barmarksträning
ja ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Hi Hiii!
Fan man slulle ha sladdat ner från Ume å hejat!
Åkte ner till utklassningsmatchen som gav 2-0.......
En liten anekdot, jag hade sittplats och kände mig manad att ställa mig upp och applådera vid Timrås alla mål. Vid 5-1 målet stod jag upp och hyllade vårt lag när jag känner matchprogram och annat hagla i ryggen!
Måttet var tydligen rågat, MoDo supportrarna hade ju även innan kastat in lite prylar på isen......
SEMI!!!!!!!
Fan man slulle ha sladdat ner från Ume å hejat!
Åkte ner till utklassningsmatchen som gav 2-0.......
En liten anekdot, jag hade sittplats och kände mig manad att ställa mig upp och applådera vid Timrås alla mål. Vid 5-1 målet stod jag upp och hyllade vårt lag när jag känner matchprogram och annat hagla i ryggen!
Måttet var tydligen rågat, MoDo supportrarna hade ju även innan kastat in lite prylar på isen......
SEMI!!!!!!!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Var det bara mitt sopcast som la av då målen började trilla in? Är det ngn modolid som streamar å blev less lr varför funkar det int?
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
fighter:
Vad då? Det är väl bara fina underbara människor där som aldrig säger någonting ont om någon annan och aldrig skulle drömma om att sparka på någon som ligger.
eller inte.
Vad då? Det är väl bara fina underbara människor där som aldrig säger någonting ont om någon annan och aldrig skulle drömma om att sparka på någon som ligger.
eller inte.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
El Maco: Imponerande!
Nedan har Ni f.ö melodin, sjungen av rödvita grabbar...
Nedan har Ni f.ö melodin, sjungen av rödvita grabbar...
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
MB: Ha!
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
Våran hall har nkelt skal
men där blir det semifinal
ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
Våran hall har nkelt skal
men där blir det semifinal
ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Måste först bara säga att detta var tamejfan riktigt skönt!
En fråga angånde krizans utvisning. Är det den kedjan som är inne som måste böta själva straffet eller får dom välja från vilken kedja som helst?
Tänkte eftersom dom satt yetman i båset.
En fråga angånde krizans utvisning. Är det den kedjan som är inne som måste böta själva straffet eller får dom välja från vilken kedja som helst?
Tänkte eftersom dom satt yetman i båset.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Redax, masar du dig ett par hundra meter så får du pp-match på 42 tum och Maco i kalsonger med folköl.
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
men var glad för länets skull
nu tar Medelpad ett guld
så ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
men var glad för länets skull
nu tar Medelpad ett guld
så ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Vad konstigt det känns. Jag sitter bara och stirrar på TV:n utan att riktigt fatta vad som händer...
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
El Maco:
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
Foppa pröjsade er sarg
Hjälpte inte losern Warg
ja ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
Foppa pröjsade er sarg
Hjälpte inte losern Warg
ja ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Moffsing: Nej, sändningen avbröts. Kanske inte sänder mer, bara fortsätta försöka.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
El Maco: Är lätt hög på Dexofen så jag skall nog inte gå längre än toaletten...
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
El Maco:
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
Okej en period är kvar
men jag räknat ut er har
så ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
ni kan lämna kvar pokalen när ni går,
Okej en period är kvar
men jag räknat ut er har
så ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Per HApps: Tonart? Vettefan. Men Eilert Pilarm skulle nog få till det.
« Föregående · 1009360 · Nästa »