Slutspel 2021
« Föregående · 2179620 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2021
Lub: Det märks att vi Timrå-supportrar inte direkt är bortskämda med framgångar historiskt. Har inte märkt särskilt stor hybris trots en gediget genomförd grundserie. En jämförelse med mina bekanta som är Lövenfans så är det en enorm skillnad. De är i princip redan klar för SHL...
+ 5
Sv: Slutspel 2021
Ja hopp dä köpt ordentligt mä abstinensdrikka i Gäfle å HV fö två veckor!!
Sen hopp ja Boförs flår Löven i Nobellhalen ikväll 😳
Sen hopp ja Boförs flår Löven i Nobellhalen ikväll 😳
+ 1
Sv: Slutspel 2021
mikenomad: Nu blir det popcorn och dubbla skärmar. Härlig uppladdning inför morgondagen.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Lub: Kan någon förklara varför domarna blåser? Ska väl endast blåsa för huvudskada på målvakt eller när BIK har kontroll över pucken?
Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: Vet inte, men tror de blåser eftersom spelaren är skadad och riskerar att skadas än mer om denne ligger ner när spelet fortgår. De brukar blåsa om spelare är skadade, ex. när Lodin skadade sig igårdagens match...
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Lub: Ja Päärijärvi bli nog svår.
Men Filip å Anton tro ja på å kanske norpa någon ifrån HV!
Men Filip å Anton tro ja på å kanske norpa någon ifrån HV!
Sv: Slutspel 2021
EXPLORERSMÅLAND: Filip kommer nog inte spela i Timrå så länge Nubben är sportchef.
Sv: Slutspel 2021
mikenomad: kommer bli fulare och fulare den här finalserien, Juel borta och nån hämnd kommer garanterat från Bofors.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: Det är väl lite kutym men rent krasst kan jag inte hitta något i regelboken som stödjer att de blåser av.
Om en spelare skadas så att han är oförmögen att fortsätta spela eller att ta sig
till sitt spelarbås, ska spelet inte stoppas förrän spelarens lag har erövrat
pucken och förutsatt att laget inte har en målchans. Om det är uppenbart att en
spelare har skadats allvarligt ska spelet stoppas omedelbart.
Med allvarlig skada menas en skada där domaren bedömer eller befarar att
spelarens liv eller hälsa kommer att försämras ytterligare om spelare inte får
omedelbar vård.
Om en spelare skadas så att han är oförmögen att fortsätta spela eller att ta sig
till sitt spelarbås, ska spelet inte stoppas förrän spelarens lag har erövrat
pucken och förutsatt att laget inte har en målchans. Om det är uppenbart att en
spelare har skadats allvarligt ska spelet stoppas omedelbart.
Med allvarlig skada menas en skada där domaren bedömer eller befarar att
spelarens liv eller hälsa kommer att försämras ytterligare om spelare inte får
omedelbar vård.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Tycho: Jag tappade det först, hade han spelat vidare hade jag tyckt det var skandal. Men ser ut som att hans knä ryker, så kan ändå köpa att han blåser. Dock är det enligt regelboken fel.
Sv: Slutspel 2021
rabon: 1. Platsar F. Lander numera i TIK?
2. Det verkar inte påverka brorsans återkomst?
3. Ante Karlsson hade väl knappast avvikande mening jobbandes kvar med långt kontrakt?
2. Det verkar inte påverka brorsans återkomst?
3. Ante Karlsson hade väl knappast avvikande mening jobbandes kvar med långt kontrakt?
Sv: Slutspel 2021
Nisse på Mon or: Nej, det påverkar inte Anton. Det var Filip som blev riktigt sur när Nubben inte ville förlänga nu i somras.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
EXPLORERSMÅLAND: Det var ju ingen Americano i närheten utav Juel, han sträckte sig..
+ 2
Sv: Slutspel 2021
{297}: Ser ut att vara soppatorsk på riktigt. Krävs nog en genomklappning deluxe av löven om det ska bli match av det här
+ 1
Sv: Slutspel 2021
Jåkkinen: Ser faktiskt ut som att BIK spelat idag redan och löven vilat. Fördelen med att man alltid kör på 4 hela femmor plus en extra forward.
Sv: Slutspel 2021
{297}: Nä du ha rätt.
BIKs förstaC fick en Cross i Annsiktet.
Ja eftlyser me hopptacklingar i ryggen ifrån BIK
BIKs förstaC fick en Cross i Annsiktet.
Ja eftlyser me hopptacklingar i ryggen ifrån BIK
Sv: Slutspel 2021
Rallarn: Jaha, så det var en skadad motståndare som gjort löven-supportrarna glada den här gången också!
+ 2
Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: har knappt sett en enda filmning från löven heller så det måste gå lätt nu?
+ 1
Sv: Slutspel 2021
{297}: Kolla imorgon så får du nog se Lodin eller Dahlén ligga på isen så får du se det du vill :)
Sv: Slutspel 2021
{297}: Funkar inte ahl eller shl för Dahlen så kanske hollywood i nått drama kanske funkar 🤣 nä retas bara
Sv: Slutspel 2021
{297}: Tyvärr så visste man detta på förhand. För många viktiga kuggar borta, speciellt GrinDaggen som hade varit rolig att se flippa ur mot Americanos.
Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: du är ganska lik Vesel och dom andra legoknektarna, har ni ett par mål upp så börjar käften att gå, när ni ligger under är ni borta med vinden :)
+ 15
Sv: Slutspel 2021
rabon: Han borde vara nöjd såhär i efterhand, han hade inte haft många minuter i speltid den här säsongen.
Sv: Slutspel 2021
Sputnik: det var visst mina ögon det var fel på, löven fortsätter att skämma ut sporten i vanlig ordning.
+ 6
Sv: Slutspel 2021
Linkovich: Late Hit? Verkar vara den nya gummiparagrafen. Boarding kanske men det var nog mest otur...
+ 2
« Föregående · 2179620 · Nästa »