Slutspel 2023
« Föregående · 2500435 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
sargad: Det stämmer väl inte riktigt, minst en tripping minns jag. Går väl inte att klaga så mycket på domarna i denna match (förutom att alla Timråutv är felaktiga då…)
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Det är sinnesjukt agerande av domaren. Man mår illa hur tydligt det är. Protest.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Min repiga skiva fortsätter, men bara så ni är helt jävla övertygade var jag står:
Harnebring är ett maktsuktande as, som av någon anledning bestämt sig för att snefördela Timrå.
Vi kommer ha ett helvete med honom som rättskipare.
Harnebring är ett maktsuktande as, som av någon anledning bestämt sig för att snefördela Timrå.
Vi kommer ha ett helvete med honom som rättskipare.
+ 7
Sv: Slutspel 2023
+ 2
Sv: Slutspel 2023
sargad: Dummarna har skaffat nya visselpipor inför idag som man är så stolta över och man bara måste testa lite extra!!
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Ingen repris på landers utvisning, ansvarig för jumbutronen måste få sparken direkt.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Har ingen koll på användaren. Men visst är man totalt fed up med all affekt-skit som skrivs om EP.
Att diskutera hans långa svacka resonligt = Absolut.
Men denna rena dynga och hån som riktas mot honom i tid och otid, och inte minst under matcher är man ju så skenheligt jävla trött på.
Säkert bara att kolla kommentarerna strax innan hans mål. Har inte hängt med helt själv då jag är på plats, men säkert ”höhö Berglund avslut i magen fyfan upp på bänken.” Sen vips kvitterar han matchen och då är det tyst!
Att diskutera hans långa svacka resonligt = Absolut.
Men denna rena dynga och hån som riktas mot honom i tid och otid, och inte minst under matcher är man ju så skenheligt jävla trött på.
Säkert bara att kolla kommentarerna strax innan hans mål. Har inte hängt med helt själv då jag är på plats, men säkert ”höhö Berglund avslut i magen fyfan upp på bänken.” Sen vips kvitterar han matchen och då är det tyst!
+ 3
« Föregående · 2500435 · Nästa »
