Slutspel 2023
« Föregående · 2503076 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
{297}: Haha kan man verkligen ta matchstraff på att "ifall" den hade tagit på hakan ? Är Kronwall på lyset
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Klantskallar IK. Kan mycket vara avgörande för resten av matchserien. Herregud.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: härligt att kronvall ser den armbågstacklingen direkt men bentacklingen på Hartmann i match 1 bedömde han som helt ok.
Nåja. Otroligt slarvigt av didde, nu blir det tufft.
Nåja. Otroligt slarvigt av didde, nu blir det tufft.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Didrik vafan
Lär bli 5a...matchstraff?
5a oxh matchstraff då gör de 2-1 minst och det är kört
Lär bli 5a...matchstraff?
5a oxh matchstraff då gör de 2-1 minst och det är kört
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Där rök matchen kanske? Garanterat 5 plus game. Solklar armbågstackling
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Nu jävlar är det dags att ge tillbaka för gammal ost.
En stulen match i grundserien, en stulen match senast.
Vi måste MINST stjäla tillbaka 1.
En stulen match i grundserien, en stulen match senast.
Vi måste MINST stjäla tillbaka 1.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Det måste kännas skönt i Gävle, nästa säsong får de tampas med de stora klubbarna som Löven, Skansen, Modo, AIK, Mora, iaf 4 av dessa 5. Som bonus V-vik eller Tingsryd.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Märkligt är det . Brynäs var ju i kval för 2 år sen , men verkar helt oförberedda o rädda denna gång
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Kan nog bli några trevliga möten mellan Brynäs och Hudik nästa säsong.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Lastar nästan hellre Brynäs backarnas obefintliga försvarsspel än Lindbäck för det målet.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
RunarUp: Problemet är att Örebro är och har varit bättre på det spelet som jag hatar och man släpper ännu mera på under ett slutspel, dvs "boxa ut". Det blir mycket fribrottning bland spelare utan puck och där tycker jag tyvärr att Örebro är strået vassare både i försvars och anfallszon.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
{297}: Spara fokus till annat. Det enda mediala frågetecknet är att denna kvart är lägre rankad än ett par andra. Men det finns inga större sympatier för Ö än för T, tro mig, jag känner flera av de vi hör i sändningen.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Deras 6:e målvakt släpper in ett väldigt billigt mål. De blir inte först att vända 0-3 i matcher.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Vi växer…
Men duttande i försvare..
Mer resolut..
Dahlén.. 🙏🙏🙏😍😍😍
Ja vi krigar vidare mot en VINST ikväll 🎉🎉🎉
Låt dä rinna lätt rabbuslingar 🥳🥳🥳
Men duttande i försvare..
Mer resolut..
Dahlén.. 🙏🙏🙏😍😍😍
Ja vi krigar vidare mot en VINST ikväll 🎉🎉🎉
Låt dä rinna lätt rabbuslingar 🥳🥳🥳
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Lomond: Helt ok period.
Men satan vad låga vi blir i egen zon, gör jävligt svårt för JJ, skymmer själva nästan mer än Örebros forwards gör.
Kliv upp på backarna så dom får spela på utsidan för att inte riskera kontringar på skottblock.
Men satan vad låga vi blir i egen zon, gör jävligt svårt för JJ, skymmer själva nästan mer än Örebros forwards gör.
Kliv upp på backarna så dom får spela på utsidan för att inte riskera kontringar på skottblock.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Bra perre! Lite utdelning på det här så.
Sen måste man vara noggranna i 60 minuter. Hade palolas lall-pet slutat med mål med 5 sekunder kvar hade man ju blivit vansinnig.
Sen: när vi har två spelare framför mål, sök inte pass Stenqvist - in med pucken där.
Jävligt gött att Jonte fick det där läget. Hyfsat drypsäkert avslut.
Kom igen nu, Timrå! Våga vinn!
Sen måste man vara noggranna i 60 minuter. Hade palolas lall-pet slutat med mål med 5 sekunder kvar hade man ju blivit vansinnig.
Sen: när vi har två spelare framför mål, sök inte pass Stenqvist - in med pucken där.
Jävligt gött att Jonte fick det där läget. Hyfsat drypsäkert avslut.
Kom igen nu, Timrå! Våga vinn!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Vem gör våra mål? När EP inte är den skytt han var från början av säsongen.
Jobbigt läge!
Ännu jobbigare till nästa säsong.
Jobbigt läge!
Ännu jobbigare till nästa säsong.
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Visst har vi slarvat i defensiven men det gör även Örebro, förutom dahlens friläge så har vi ju 2-1 där EP missar målet också så visst har även Örebro svajat.
« Föregående · 2503076 · Nästa »
