Slutspel 2023
« Föregående · 2506633 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
JonteD: Jonte, Pääjärvi eller Eronen skulle lagt straffen. Man behöver inte ha en jävla variant, en het spelare hittar luckorna på målvakten.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Håller med. Det var rätt val att slänga in Hanzl trots att han är iskall i övrigt. Vi har inte så många bra straffskyttar så man får ta det som erbjuds.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Där försvann all energi. Blev plötsligt svintrött. Sänkte volymen till noll. Jättebabyn kan skrika bäst han vill. Lyssnar inte längre. Sängen när som helst.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
{297}: Vet inte vilka andra alternativ vi har? Jonte som kör sin utstuderade backhand 99 ggr av 100?
Hanzl har ju en förmåga av att kunna vara helt kylig oavsett hur mycket det gäller, negativa kvalet till exempel. Nu vart det lite väl loj variant tyvärr.
Hanzl har ju en förmåga av att kunna vara helt kylig oavsett hur mycket det gäller, negativa kvalet till exempel. Nu vart det lite väl loj variant tyvärr.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Nu kommer jag med ett lite avslöjande, detta kommer inte gå, ny match på lördag.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Manderville: Tyvärrr den här matchserien lite signifikativ för hela säsongen. Jag trodde vi skulle ha lite mer identitet på hemmais under slutspelet där andra mentala aspekter gäller. Men vi ser fortsatt ut att inte ha några tydliga offensiva nycklar tyvärr.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Manderville: Jag fattar verkligen inte vad ni ser i alllas älsklingskommentator. Jag tycker det är mer dockteatern hockeykommentator.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Örebro gjorde rätt att sätta Arntzen i kassen. Har väldigt lite med att vila Enroth och mer att Arntzen har plocken på sidan vi målade på sist.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: För en objektiv åskådare måste det här vara riktigt underhållande nu.
Stort beröm för jobbinsatsen.
Stort beröm för jobbinsatsen.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Kan aldrig vara rätt att sätta in en spelare som inte hängt en kasse på 20 matcher. Aldrig!
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Woody Jokinen: Tyvärr är vår andra straffläggare mer eller mindre djupfryst. EP behöver nog sommaren för att tina upp.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Rallarn: Njae, bra gjort av Arntzen med där. Lite mer fart kanske, annars hade min andra straffskytt hör och häpna varit EP.
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Har Hanzl inte sovit på 2 veckor ? Förövrigt yberkall, dålig straffskytt.
Sv: Slutspel 2023
SCAarena: nä men visst, vi skickar ut den kallaste spelaren vi har att lägga straff. Vad trött man blir, ante Karlsson
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Vad håller vi på med ens? Varenda puckmottagning så känns det som man är livrädd för pucken.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Per Svensson, en gång i tiden så var han på tårna men NU är det fan nog.
Han har blivit alldeles för seg, oengagerad i spelet som att han inte bryr sig längre utan är endast där för sitt egna nöje.
Det finns dussintals med personer som skulle kunna ta hans plats som hade gynnat Timrå för en lägre kostnad dessutom. Detta är syskon politik på högsta nivå.
Vi behöver tacka för hans tid hos oss men HAN HÅLLER INTE MÅTTET LÄNGRE.
UT MED SVENSSON!
#UTMEDSVENSSON
Han har blivit alldeles för seg, oengagerad i spelet som att han inte bryr sig längre utan är endast där för sitt egna nöje.
Det finns dussintals med personer som skulle kunna ta hans plats som hade gynnat Timrå för en lägre kostnad dessutom. Detta är syskon politik på högsta nivå.
Vi behöver tacka för hans tid hos oss men HAN HÅLLER INTE MÅTTET LÄNGRE.
UT MED SVENSSON!
#UTMEDSVENSSON
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Tom Topp: Stämmer STs info så blir det väl inte mycket Sillynyheter.. De verkar ju övertygade om sin info i allafall. Hoppas de har fel, speciellt med tanke på backsidan. Det är ju inte mycket utvecklingspotential med tanke på alla som är kvar och vad vi tappar, utan att ens ersätta i så fall.
Forwardssidan ser ut att höjas nån nivå, målvaktssidan likaså. Backsidan står jag fast vid att den försvagas, speciellt när man knappt ersätter Eronen eller Stenqvist min bok i så fall.
Forwardssidan ser ut att höjas nån nivå, målvaktssidan likaså. Backsidan står jag fast vid att den försvagas, speciellt när man knappt ersätter Eronen eller Stenqvist min bok i så fall.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Alltså AIK - Modo, fokus måste väl ändå kunna vara någon annanstans just nu, vi spelar slutspel!
+ 1
« Föregående · 2506633 · Nästa »