Slutspel 2023
« Föregående · 2506758 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Synct:Folk får säga vad de vill, Arntzen räddar de han inte skall, JJ är skakis. Sånt smittar av sig på resten av laget med. Men sen är vi oförmögna att hitta ett eget spel för det med
Juel är ändå rätt välkommen trots allt. Då skall den bästa få stå!
Juel är ändå rätt välkommen trots allt. Då skall den bästa få stå!
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Dahlén behöver en högerskytt som står och skjuter direktskott i andra tekningscirkeln
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Vi förlorar inte för att Arntzen är bra på slutet utan för att vi är dåliga ca 75 % av matchen
+ 5
Sv: Slutspel 2023
{297}: Men alltså tror du det slås straffar i varje match? Vi har haft 9 matcher(näst minst i serien) som gått till förlängning och tre straffar under ordinarie tid(Hanzl 2 varav 1 i mål, Dahlén 1 varav 0 mål)
EP,Dahlén,Lander, EP, Hanzl, Hanzl så har det sett ut i de ordinarie matcherna med mål på straffar.
Väg in tidigare säsong så är det väl mer eller mindre etablerat att Hanzl är en skicklig straffskytt, likaså EP.
EP,Dahlén,Lander, EP, Hanzl, Hanzl så har det sett ut i de ordinarie matcherna med mål på straffar.
Väg in tidigare säsong så är det väl mer eller mindre etablerat att Hanzl är en skicklig straffskytt, likaså EP.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Zource: Arntzen blir matchvinnare. Tar allt. Bra byte av målvakt för Örebro. Vi borde också bytt målvakt. Räknar med att Kaarlehto står på lördag. Inget att förlora nu
Sv: Slutspel 2023
Andersson: timråspelarna är HELT slut, det finns ingen ork för en upphämtning. Sen att man står och puckar runt och ska slå diagonalpass när man behöver göra TVÅ mål, det är ju bara hjärnsläpp.
Hanzl avslutar matchen med att dra två puckar i rad i benskydden på målvakten när han har öppet mål 😅. Riv kontraktet för helvete.
Hanzl avslutar matchen med att dra två puckar i rad i benskydden på målvakten när han har öppet mål 😅. Riv kontraktet för helvete.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Synct: Det som spännande är att se om vi får möta Brynäs eller Malmö nästa säsong :)
+ 3
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
PP med 01:42 kvar
Vi lär döda av resten av perioden genom att passa runt mellan 6 spelare
Vi lär döda av resten av perioden genom att passa runt mellan 6 spelare
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Det var länge sen vi gjorde ett självmål, ett sånt kan vi kanske lyckas med.
Sv: Slutspel 2023
{297}: Vi kan ju enas i att i att straffen från Hanzl inte var nått vidare i allafall.
Lander -4 inför denna matchen håller ju inte heller och Ante har en del att bevisa som matchcoach på det.
Ser nog ändå gärna en ny tränare in efter hans kontrakt går ut.
Lander -4 inför denna matchen håller ju inte heller och Ante har en del att bevisa som matchcoach på det.
Ser nog ändå gärna en ny tränare in efter hans kontrakt går ut.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Det mest frustrerande är att vi INTE förlorar för att Örebro spelar bra, det är bara att vi spelar som U16.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
När Lander inte klarar av att få med sig en stillastående puck vet man att det blåser emot.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
{9908}: Per Svensson har fan stått på knäna i två hela perioder, var det två nya år på honom? Det går bara inte.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Labban: vadå historik, när slog Hanzl en straff senast? Var det före jul? Och han försöker den enda varianten han har, han skjuter ALDRIG, det vet målvakten så klart. Helt fel val av ante, man spelar heta spelare.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Vi bjuder på alla chanser.
Inge jävla styrka i passningarna.
Men aa "Vi trivs på bussen" Anton Lander, Kaptenen som vann 9 av 31 tekningar förra matchen
Inge jävla styrka i passningarna.
Men aa "Vi trivs på bussen" Anton Lander, Kaptenen som vann 9 av 31 tekningar förra matchen
+ 2
Sv: Slutspel 2023
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Lander och Pettersson iskalla, Örebro har en grym coach, se och lär pojkar.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Nisse på Mon or: Edfelt och Bernhardt blir ersättarna? Tillåt mig att vara lite skeptisk..
+ 8
Sv: Slutspel 2023
SHLs sämsta hemmaspel!!!
Artzen…säker i målet!
JJ…får ta på sig 3/4 ikväll..
Hanzel straff 😳
20 skott 4 mål..
GE OSS ETT MIRKEL IKVÄLL 🙏🙏🙏
Artzen…säker i målet!
JJ…får ta på sig 3/4 ikväll..
Hanzel straff 😳
20 skott 4 mål..
GE OSS ETT MIRKEL IKVÄLL 🙏🙏🙏
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Nisse på Mon or: Verkligen inte. Förvaret nästa säsong ser just nu ut att bli en katastrof.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
{297}: Man får gå på historiken i sådana där lägen. Varken Jonte, Pääjärvi eller Eronen har varit några bra straffskyttar under grundserien. Den enda som har kunnat slå bra straffar förutom Hanzl är EP, så honom hade man kanske kunnat prova.
+ 4
« Föregående · 2506758 · Nästa »
Jag har sagt det förut, vi måste ha en ny tränare för att kunna ta oss någonstans i ett slutspel om det är målet. Nästa säsong ser det ut som om vi kommer ha två bra målvakter, tyvärr tror jag att en av dom kommer att lämna under säsong om Ante är kvar som coach.