Slutspel 2023
« Föregående · 2508694 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Westerberg är ju sämst. Blandar ihop Walli och Jonte, Mieho och Lander, och kallar det för forecheck när de spelar försvarsspel
+ 5
Sv: Slutspel 2023
{297}: Instämmer, när spelarna vet att domarna suger och motspelarna överspelar så bör man ju hålla huvudet kallt och sluta upp med höga hakningar.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Linkovich: tror Timrå måste investera i ett bättre omklädningsrum för domarna till nästa säsong.
Massagestol , jaccusi, dluxe kaffemaskin, dyrfika mm.....
Massagestol , jaccusi, dluxe kaffemaskin, dyrfika mm.....
+ 7
Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: Nivån är fine. Men förmågan att ha samma nivå åt båda håll not so fine.
Kommentatorn; kan han bara Dahléns namn?
Kommentatorn; kan han bara Dahléns namn?
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Örebro är mycket skickligare att bygga anfall. Kommer med fart. Fast vi gör det lätt för dem också då vi ligger så lågt i försvaret och inte kan stoppa gubbar på blå.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Manderville: jag tror örebro skulle gå vinnande ur denna serie även utan domarna på sin sida men ändå SJUKT STÖRANDE med så jävla dålig nivå att gå på alla filmningar och andra mesutvisningar
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Karlsson74: första utvisningen är korrekt. Men den som de gör mål på är ju så felaktig att man nästan borde kräva en offentlig ursäkt
+ 7
Sv: Slutspel 2023
Jadu: fast Lander är ju uppe vid handskarna med klubban så han får skylla sig själv. Däremot tappar man ju inte skäret och ramlar när man får en klubba på handsken men det fattar ju inte domarna.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Obegriplig utvisning, Cmore kommentatorn partisk, va faan, finns det ingen sportslig rättvisa?
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Fy fan att vi ska ryka mot detta konstant filmande/förstärkande jävla äckelgänget, som domarna av någon oförklarlig anledning valt att förfördela.
Menmen.
Menmen.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Helvete vad dåligt! Felaktiga utvisningar som ger 1-1 och momentum över till Örebro
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Jadu: Örebro filmar ju så in åt helvete. Hade dom bara stått på benen så hade ju domarna bedömt det som dussinsituationer men det väljer dom så klar att inte göra när domarna är så pass svaga. Aja, det kanske jämnar ut sig.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Rallarn: så länge Tik är med i matchen kommer vi åka på dessa märkliga utvisningar
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Läktarproffset: Lander räknar väl med att det är slutspel, att nivån ska hålla någon form av respektabel prägel samt att motståndarna inte ska kunna förstärka sig till fördelar.
Men absolut, fel av honom att tro detta.
Men absolut, fel av honom att tro detta.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Utvisning så fort de slänger sig. Det är bara att konstatera att Sjöqvist hatar oss.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Hoppas man bryter med Hanzl. Kostar för mycket sett till prestation. Måste finnas bättre spelare till det priset.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: har en känsla att Hardegård lär väl göra det tredje identiska målet direkt efter tek
« Föregående · 2508694 · Nästa »