Slutspel 2023
« Föregående · 2508931 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Ne nu jävlar vill jag se i tredje hårt spel och in och böka o stöka så sätter vi nåra puckar och så vinner vi över dom här artisterna.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Manderville: Nu jävlar måste man spela som om livet hänger på det. Vore ju så förlösande härligt att inte ge dom tillfredställelsen att fira på hemmaplan.
Framför allt när man fuskar sig till ledning och fördelar.
Kom igen nu Timrå!!!
Framför allt när man fuskar sig till ledning och fördelar.
Kom igen nu Timrå!!!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
erathoo: det förstör hockey och man tappar lusten när dom bara lägger sig när man rör lite dom:/ rena italiensk filmning i Seria A.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Bara 1 mål bakom Örebro vi har hämtat igen 2 målsunderläge 3 ggr tidigare i år i sista perioden mot Örebro så vi kan ta det fortfarande. Då gäller inga fler utvisningar, Johansson måste hålla tätt och vi måste sätta chanserna
Timrå uppretade och vi lär vara maximalt laddade nu vi lär få chanser
Kom.igen nu Timrå till sista blodsdropoen nu!
Timrå uppretade och vi lär vara maximalt laddade nu vi lär få chanser
Kom.igen nu Timrå till sista blodsdropoen nu!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Kattgubben: Diving = 5 + game + avstängning 5 matcher och 100.000 i böter som dubblas vid upprepning så kanske det försvinner
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Simmalugnt: Detta kommer vara bortglömt om vi förlorar ikväll och vinner vi så är det "sånt som händer, men ni vann ju iaf matchen". Man rationaliserar bort sådana här vidriga saker hur enkelt som helst, tyvärr. Det måste till hårdare straff. Annars kommer sådana som Bromés och Shinnimin bli "förebilder" för yngre spelare för hur man ska bete sig.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: 5+game på tydlig diving så får vi ordning på det. Femtusen spänn för ett PP skulle jag kunna pytsa ibland och jag tjänar en fjärdedel av en SHL-spelare, mycket mindre än så jämfört med Bromé
Sv: Slutspel 2023
sargad: Örebro har inget slutspelet att göra vunnit på Timrå misstag och domartavlor synd Timrå bara har 1 max 2 femmor
+ 3
Sv: Slutspel 2023
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Amir Miftakhov: det är ju så fruktansvärt löjligt...Öret är ju egentligen ett bra hockeylag, fattar inte att dom håller på med sånna fjanterier...
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Han känner av en touch och tappar benen…så här ser det ut numera i SHL och det finns ingen som helst tillstymmelse eller vilja att en försöka stävja det. Det här förstör hockeyn på så många plan.
+ 7
Sv: Slutspel 2023
Frebog: Tycker situationsrummet skall kunna få gå in mer och styra upp sånt om det är alldeles för uppenbart. Då slipper domarna största hatstormen efter sen med. Win win. Böter och avstängning så vi får bort skiten.
+ 9
Sv: Slutspel 2023
Karlsson74: böter = larv . Ändrar ingenting i matchen och fuskarn får fortsätta
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Ganska enkelt att göra analys varför Örebro har 3-1 i matcher och ser ut att fixa 4-1.
- Tekningar 70-30 i ÖIKfavör
- Närkamper framför mål 70-30 ÖIKfavör
- Filmningar 80-20 i ÖIKfavör
Blir ohyggligt svårt att vinna när vi är så underlägsna i dessa 3 kategorier.
- Tekningar 70-30 i ÖIKfavör
- Närkamper framför mål 70-30 ÖIKfavör
- Filmningar 80-20 i ÖIKfavör
Blir ohyggligt svårt att vinna när vi är så underlägsna i dessa 3 kategorier.
+ 7
Sv: Slutspel 2023
Örebro är inga hockeyspelare dom är Hollywood artister så enkelt är det. Men Fuck off domarna som går på det.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Lomond: Hahahahaha alla ser att du filmar Brome! Vilken jävla pajas du är. Och kommentatorerna vågar inte påtala det jävla fegisar!!! 😡😡😡😡😡
+ 11
Sv: Slutspel 2023
Bragd-Birger: 5000 i böter är ett skämt iaf när det kommer till slutspelm.när de flesta spelare. Iaf de etablerade tjänar bra över 100000 i månaden...
Detta visar väl bara att även shl har en bit att vandra innan det blir en seriös liga .
Detta visar väl bara att även shl har en bit att vandra innan det blir en seriös liga .
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Olli Hahl: Brome’ var en sopa i Detroit. Jag tror att han gjorde ett mål på hela säsongen. Han hade blivit mosad i NHL om han gjort samma sak där.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Borde väl gå att införa en "filmningsdomare" som kan gå in och ändra sådana hör patetiska och uppenbart felaktiga domslut. Tar ju inte mer än en reprissituation för en videodomare att ta bort en sån här utvisning.
+ 8
Sv: Slutspel 2023
Olli Hahl: De såg ju inte direkt övertygade ut, och då ska det ändå MYCKET till för att vanligtvis väldigt försiktiga TV-team ska ta ställning mot domarns beslut.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Bragd-Birger: upprepade filmningar borde rendera i att man blir paria i idrottskretsar. Låt oss säga att tre filmningar är att likställa med att bli fälld för dopingbrott med tillhörande konsekvenser.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Bragd-Birger:
Han sket sig nog i brallan av upphetsning över lyckade denna filmning. Jävla mongo. Nu sitter de säkert och grupprunkar i omklädningsrummet hela gänget.
Han sket sig nog i brallan av upphetsning över lyckade denna filmning. Jävla mongo. Nu sitter de säkert och grupprunkar i omklädningsrummet hela gänget.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Hahahahaha alla ser att du filmar Brome! Vilken jävla pajas du är. Och kommentatorerna vågar inte påtala det jävla fegisar!!! 😡😡😡😡😡
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Rico01: 2-1 o en Jacke som är riktigt het o en bra avslutning på andra ger i alla fall lite hopp!👍
Mieho tycker jag gör det bra liksom Lundin som ändå lyft sig på sistone.
Walli däremot har inte riktigt visat sig från sin bästa sida på slutet o Hanzl känns tyvärr långt från form.
Tror vi kommer öka här i sista o inte alls omöjligt att det kan gå om det nu inte blir en fortsättning på dessa parodidomslut vill säga...😬
Mieho tycker jag gör det bra liksom Lundin som ändå lyft sig på sistone.
Walli däremot har inte riktigt visat sig från sin bästa sida på slutet o Hanzl känns tyvärr långt från form.
Tror vi kommer öka här i sista o inte alls omöjligt att det kan gå om det nu inte blir en fortsättning på dessa parodidomslut vill säga...😬
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Klädsamt om skrikhalsen hade ifrågasatt den überlöjliga bortförklaringen.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Olli Hahl: om vi inte kan vända detta så hoppas jag någon tar huvudet av Brome innan de är klar iallafall
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Bromé står o blåljuger i TV.
Kommentatorerna skulle ha varit hårdare men det dom sa visar Bromé vad dom tycker.
Kommentatorerna skulle ha varit hårdare men det dom sa visar Bromé vad dom tycker.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Örebro och dessa domare är en STOR JÄVLA skam för sporten! Fyfan vilka vidriga jävla fuskare!!! 😡😡😡😡😡
+ 7
Sv: Slutspel 2023
Rico01: Ingen av bönderna som skriker domarskandal nu. Finns fan inget bonnigare än en inlandsstad, jävla inavel
+ 7
Sv: Slutspel 2023
Nu kommer 3-1 snart för nu har vi haft tryck i deras zon som vi inte haft på hela matchserien.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Snälla Ante säg vad du känner. Vi swishar bötern!
Förövrigt börjar det bli dags att stänga av filmningar med att missa matcher. Återfall och fler matcher i följd.
Förövrigt börjar det bli dags att stänga av filmningar med att missa matcher. Återfall och fler matcher i följd.
+ 12
Sv: Slutspel 2023
Örebro myglar klubb nr 1
BETALAR domaren
börja tappa gjlädjen med hockey
såå jävla tragiskt
BETALAR domaren
börja tappa gjlädjen med hockey
såå jävla tragiskt
+ 3
Sv: Slutspel 2023
FH - avdammad: ja, helt sjukt att man i princip kan betala 5000 för ett mål.
Filmning är högsta graden av "osportsligt uppträdande". Det borde rendera i avstängning.
Filmning är högsta graden av "osportsligt uppträdande". Det borde rendera i avstängning.
+ 11
Sv: Slutspel 2023
+ 1
« Föregående · 2508931 · Nästa »