Slutspel 2023
« Föregående · 2511141 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
SCAarena: Vilka jävla slutmål de får. Hela tiden. Var det andra skottet på mål?
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Hartman kejan börjat väldigt bra!👍
Jag hoppas Lundin blir kvar!!! Vart bra på slutet!!
HARTMAN!!! YEEEEEES!!👊👍🍺💪
Jag hoppas Lundin blir kvar!!! Vart bra på slutet!!
HARTMAN!!! YEEEEEES!!👊👍🍺💪
+ 1
Sv: Slutspel 2023
NITTIOFYRAN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Om han då ser hur stor ja e på skridskor kan ja garantera bruna kallingar!!!!🇺🇿🇺🇿👍👍
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Gurkan: Mentalt skulle jag säga, man har torskat samtliga matcher med hemma ställen och vunnt dem flesta med borta
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Gurkan: Någon i Timrå är färgblind och har svårt att se skillnad på vitt och rött.
Sv: Slutspel 2023
Jadu: Solklar utvisning.
I övrigt så har vi börjat bättre än tidigare hemmamatcher
I övrigt så har vi börjat bättre än tidigare hemmamatcher
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Bee: Hartmann till plutten Carlsson. Ligg kvar så du inte skämmer ut dig pojkspoling!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Synd att vi inte lyckades vinna match 2. Hade kunnat ha ledningen i den här serien. Men nu är det som det är. Har inte vunnit i NHC i slutspelet på 13 år. Dags ikväll nu?
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Kommentatorerna är ju guld redan från start "Ska kolla om de där blir en filmning sen"
+ 5
Sv: Slutspel 2023
+ 1
« Föregående · 2511141 · Nästa »
