Slutspel 2023
« Föregående · 2511425 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Bee: Helt otroligt vilka skitmål dom får. Världens minsta målvakt hittar ett sätt att kasta in en puck till. Det kanske är så här man ska åka ur, dominera totalt men bjuda på kassarna så att man är maximalt bitter hela sommaren?
+ 5
Sv: Slutspel 2023
+ 3
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: Kan vi få ETT slutmål? Ett? Jag känner att det bubblar Örebrohat i blodet nu. De har ju ingenting mer än en vass keeper, och så ett jävla flyt! Det MÅSTE jämna ut sig i längden. Enroth gör sju Salo i tredje.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Avskum: Detta blir en rysare som förväntat. Örebro får tyvärr båda sina mål nästan gratis och får energi av det
Hade velat leda med ett par mål nu men drt är som det är
Ut och kötta som i 3e senast i Örebro och sätt pucken nu!
Hade velat leda med ett par mål nu men drt är som det är
Ut och kötta som i 3e senast i Örebro och sätt pucken nu!
+ 2
Sv: Slutspel 2023
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Nu när domarna äntligen fällt ner pungen lite så ska Öret istället ha maxröta med sig istället.
Helt galet.
Helt galet.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Ägg hade kunnat kokas i pannan efter detta...
Matchbilden säger 5-0 till Timrå, tavlan säger 2-2.
Kuksport.
Matchbilden säger 5-0 till Timrå, tavlan säger 2-2.
Kuksport.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Villervalla:
Ja, har börjat ge upp mentalt. Bara jobbigt att kolla på detta. T ex Landers mål var ju en stänkare i krysset, medan Ö:s mål studsar in på obegripliga sätt. PP nu men har ändå en negativ känsla.
Ja, har börjat ge upp mentalt. Bara jobbigt att kolla på detta. T ex Landers mål var ju en stänkare i krysset, medan Ö:s mål studsar in på obegripliga sätt. PP nu men har ändå en negativ känsla.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
SCAarena: Gör mål, snälla. Jag offrar all plast jag har hemma i så fall. För uppenbarligen tilltalar det hockeyGuden som det ser ut nu.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Hata hockey.
Vi fixar till typ sjugoåtta skarpa lägen som vi bränner av. Äckliga Örebro får TVÅ pisslägen som trillar in som några jävla "salolöv".
Jag mår illa.
Vi fixar till typ sjugoåtta skarpa lägen som vi bränner av. Äckliga Örebro får TVÅ pisslägen som trillar in som några jävla "salolöv".
Jag mår illa.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
+ 2
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Vad är det för jävla kukmål de får? De måste ha sålt sin själv till djävulen. Plastfan far åt helvete!
+ 4
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Rico01: Hahahaha
Örebro skitmål igen inte klokt
Studsar perfekt för Örebro. När vi dominerat totalt
Så orättvist
Örebro skitmål igen inte klokt
Studsar perfekt för Örebro. När vi dominerat totalt
Så orättvist
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Som sagt..
Tänk om vi kunde se till att Örebro faktiskt behövde SPELA HOCKEY för att få in pucken
Tänk om vi kunde se till att Örebro faktiskt behövde SPELA HOCKEY för att få in pucken
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Har domarnivån ändrats?? Vi blir ju inte bortdömda än? Vad är det här för alternativ verklighet??
+ 1
Sv: Slutspel 2023
JAG ÄLSKAR SLUTSPELSHOCKEY! ÄVEN OM BRYNÄS INTE ÄR MED ;( Hejar på er resten av säsongen! Har ändå släktningar ifrån norr om Gävle :)
+ 8
« Föregående · 2511425 · Nästa »