Slutspel 2023
« Föregående · 2511671 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: Nu tar ni dom i sjunde av bara farten! Blir nog mycket hjärnspöken hos Örebroarna nu efter detta. Vi har tappat 3-1 i matcher, osv. Heja TIK!
+ 12
Sv: Slutspel 2023
JonteD:
Låten må vara gjord av ett annat lag.
Den må få antijinxister att implodera, men.
Den passar så oerhört väl:
youtu.be/0Dob2_ZRVoc
Låten må vara gjord av ett annat lag.
Den må få antijinxister att implodera, men.
Den passar så oerhört väl:
youtu.be/0Dob2_ZRVoc
Sv: Slutspel 2023
Labban: Hahaha sjukt mål igen från blå med 2 sek kvar som Johansson släpper in. Han måste vara grymt osäker nu tyvärr. Jätteräddning och räddar oss iofs med 2 min kvar
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Örebro i gungning. Bromé skall stå i tårar på onsdag. Då snackar jag inte glädjetårar.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
+ 4
Sv: Slutspel 2023
+ 3
Sv: Slutspel 2023
{10242}: Yeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!haaaaaarrrttttmmmmman!!!!!!!!!
+ 4
Sv: Slutspel 2023
vA fan sa petter nyss . Jätteräddning av Johansson ... vilket slutspel av örebro ???
+ 3
Sv: Slutspel 2023
+ 3
Sv: Slutspel 2023
SuneMangs: Äntligen nåra ishockey nördar som vet hur man beter sig i andras böcker o gillar trevlig HOCKEYDYNAMIT!!!!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿
+ 3
Sv: Slutspel 2023
+ 2
Sv: Slutspel 2023
dempa: Visst spelade inte Timrå med bortastället på hemmaplan när slutspel senast begav sig?
Kommer ihåg bilder på MPS bland annat i det vita stället.
Kommer ihåg bilder på MPS bland annat i det vita stället.
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: tack för era svar. Era vita är rätt snygga ändå så kul för publiken o se dom.
Håll detta nu.
Nu zappar jag delvis tillbaka till Håvet.
Håll detta nu.
Nu zappar jag delvis tillbaka till Håvet.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
JonteD: Klart man vill att Timrå ska gå bra nu när Brynäs säsong är över. Viktigt att norrlänningarna visar vilka som är bäst på hockey! För övrigt, Lyytinen, vilken jävla backjävel alltså!
+ 14
Sv: Slutspel 2023
Simmalugnt: Vi får inte bli nedtryckta och att de ska få spela orört med tom målbur i slutet.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
dempa: Jag klagar inte, vi har spelat kasst på hemmais förut. Mentalt att köra bortatröjorna. 😅
+ 5
Sv: Slutspel 2023
SuneMangs: Lilla farbrorn tackarrrrrr så hemskt mycket för stödet från er riktiga Brynäsfans!!!!!!👏👏👏👏
+ 2
« Föregående · 2511671 · Nästa »
Vågar jag säga att det är fördel Timrå nu Game 7?