Slutspel 2023
« Föregående · 2513145 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Rallarn: Efter hur denna serie börjat är väl ingen förvånad om domarna kommer vara tungan på vågen i slutändan.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Kerstin_k: Tveksam utvisning, känns som domarna är kvar i omgång 2 av grundserien.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
mattias - 74:
1 - 0 till Frölunda som öppnat riktigt bra, för er som inte ser matchen så kommer lite rapporter ifall ni vill ;)
1 - 0 till Frölunda som öppnat riktigt bra, för er som inte ser matchen så kommer lite rapporter ifall ni vill ;)
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Olli Hahl: Örebro hetare mer vilja idag. Vi får se om det håller i sig
Forsmark lite svagt 1a byte
Kom igen nu!
Forsmark lite svagt 1a byte
Kom igen nu!
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Gröt-Örebro! Det är deras taktik: alla bökar in pucken i mål. Påminner inte så lite om Malmö.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Simmalugnt: Det kan du kanske ha rätt i. Men jag är inte van vi den här situationen. 🤪
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Olli Hahl: Helt overkligt bra klack vi har, utkonkurrerar Örebro på sin egen hemmaplan jag skulle SKÄMMAS som örebrosupporter.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Villervalla: Nu åker vi! Har tänt rätt lampor och ljus, har rätt tröja och halsduk. Nu kan jag inte göra mer
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Kryset:
Gillar Hanna också. Vad har du emot norrländska sportkvinnor egentligen? Inte mycket som går upp mot dem.
Gillar Hanna också. Vad har du emot norrländska sportkvinnor egentligen? Inte mycket som går upp mot dem.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Tråkigt att inte va på plats, tröttsamt att behöva höra och se massa irrelevant om FBK och FHC i uppsnacket i sändningen, ska man inte kunna bekosta sig inför-fokus på ÖHK-TIK 15 min i en match 7
+ 1
Sv: Slutspel 2023
FH - avdammad: De blir sista matchen för Joel ikväll sen blir det tyst om detta
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Kom igen nu Timrå ge järnet till 110%. Kör över örebjo kötta dom regällt in i deras mål så sätter vi 4-5 pukar och bakåt så ska ni va rena Berlin muren.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
SCAarena: Helt sanslöst detta tjat om Joel Lundqvist. Visst all respekt men nu har det här pågått i poddar och tv-sändningar i en månad…
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Olli Hahl: det känns riktigt skönt att man är inställd på förlust! Jag ser oddsen som 80-20 i Örets favör!
+ 1
« Föregående · 2513145 · Nästa »
