Slutspel 2023
« Föregående · 2499250 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Ojojoj det laget som möter DIF framöver kommer få det jobbigt. Kruger o Co har varvat upp. På papperet dessutom bästa laget i serien.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Det är makalöst detta att i grundserien släppte brynäs jämt in första målet och torskade matcherna. Mot Malmö gör de första målet i alla matcher men torskar ändå matcherna.
Sv: Slutspel 2023
Vad händer med Manners kontrakt när Brynäs åker ur, bryts det? Han har väl två år kvar på det. Han lär ju vilja casha in så mycket som möjligt.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Och i Brynäsboken försöker Modoiterna trösta Brynäsarna med att HA inte är så illa. Ja jävlar.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Och det döms.... Mål
vet inte varför man klagar om det, Brynäs spelaren knuffar in han i målvakten
vet inte varför man klagar om det, Brynäs spelaren knuffar in han i målvakten
+ 2
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Lomond: Det där måste vi sätta mer i system. Får man en knuff se till att ramla mot målvakten.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Fjärde målet från Ollas.
Helt korrekt.
Brynäs-publiken slänger in saker på isen. Så mycket för kunnande och hockeykultur.
Ner med skitlaget i allsvenskan.
Helt korrekt.
Brynäs-publiken slänger in saker på isen. Så mycket för kunnande och hockeykultur.
Ner med skitlaget i allsvenskan.
Sv: Slutspel 2023
Lomond: det där målet kommer att etsa sig fast i minnet hos brynäsarna precis som Leksands offsidemål mot Modo gjorde hos öviksborna. Oj oj vad glad jag är att vi slipper den här skiten.
+ 11
Sv: Slutspel 2023
Hatkärleken till att Brynäs åker ur i år..
Vet inte vad man ska känna, men ut åker dom i alla fall
Vet inte vad man ska känna, men ut åker dom i alla fall
Sv: Slutspel 2023
TD: Helt rätt enligt regelboken. Det står inget om att man ska göra allt för att inte bli inknuffad. Det är en rätt bra grej att få en gratis möjlighet att knuffa omkull en målvakt!
+ 1
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Första gången Brynäs åker ur högsta serien om jag inte är felunderrättad
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Zäta75:
De har inte åkt ur ännu och har aldrig gjort det tidigare heller. Liksom Färjestad. Unika lag på det sättet.
De har inte åkt ur ännu och har aldrig gjort det tidigare heller. Liksom Färjestad. Unika lag på det sättet.
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Ja så är det. Aldrig åkt ur. Och det har de ju inte än heller men ska till nåt monumentalt nu för att undvika det...
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld:
Inte hittills men ingenting är omöjligt innan det är 100 % klart. Men vilken match av Ollas! Och vilken dramatik totalt sett.
Inte hittills men ingenting är omöjligt innan det är 100 % klart. Men vilken match av Ollas! Och vilken dramatik totalt sett.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Precis. Bara Fbk och Brynäs. Snart bara Fbk. Minimalq chanser att vända 0-3 i matcher
Sv: Slutspel 2023
Nästa säsong får både Brynäs och modo drömma sig bort hur det är att spela i finrummet när de passerar Timrå på väg mot en hockeyrink i hockeyallsvenskan.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Brynäs första säsong var 60/61. Sedan aldrig varit ur.
Färjestad däremot har åkt ur 2 gånger. Gick upp 64/65 men sedan var det ner, upp, ner, upp igen men från 69/70 aldrig åkt ur igen.
Färjestad däremot har åkt ur 2 gånger. Gick upp 64/65 men sedan var det ner, upp, ner, upp igen men från 69/70 aldrig åkt ur igen.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Greven:
Okej, tack för den uppdateringen. Har av okänd anledning levt i villfarelsen att FBK aldrig åkt ur. Vet inte varför.
Okej, tack för den uppdateringen. Har av okänd anledning levt i villfarelsen att FBK aldrig åkt ur. Vet inte varför.
« Föregående · 2499250 · Nästa »
