Slutspel 2023
« Föregående · 2504338 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Kerstin_k: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Kerstin_k: Da'n såte'n iallafall Yeeeeeeezzzzzz Dalllleee 🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Villervalla: DAHLEN DU ÄR VÅR KUNG!!! 😍😍😍💪🏻💪🏻💪🏻
JAG STÅR UPP OCH SKRIKER RAKT UT! NU VINNER VI HEMMA OCH VÄNDER DETTA
JAG STÅR UPP OCH SKRIKER RAKT UT! NU VINNER VI HEMMA OCH VÄNDER DETTA
+ 7
Sv: Slutspel 2023
Det är 2024 och jag är tillbaka. Jag gav upp förra säsongen efter att Örebro gjorde 3-1. Skönt att det finns en alternativ dimension där hoppet lever :)
+ 3
Sv: Slutspel 2023
SIMPLY THE BEST 🙏🙏🙏😍😍😍💪💪💪🎉🎉🎉❤️❤️❤️
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Vi ä mä på ALLVAR!! 🎉🎉🎉
Vi ä TIMRÅ IK å vi ger aldrig aldrig upp 🎉🎉🎉
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Vi ä mä på ALLVAR!! 🎉🎉🎉
Vi ä TIMRÅ IK å vi ger aldrig aldrig upp 🎉🎉🎉
+ 13
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Vilket jäkla lag, vilken moral, F*kin unbelivable Nu blir det en High-coast och lenar en hesskriken hals..
+ 8
Sv: Slutspel 2023
EXPLORERSMÅLAND: När Sanny frågade Ante vad som talade för Timrå tänkte jag direkt "Jonathan Dahlén".
+ 8
« Föregående · 2504338 · Nästa »
