Slutspel 2023
« Föregående · 2505785 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: återstår att se om det verkligen stämmer. Arntzen var rödmarkerad innan nedsläpp i söndags också, trots att Enroth stod sen.
Sv: Slutspel 2023
PATRIK WESTBERG KOMMENTERAR IDAG.
Då går man i alla fall och lägger sig med gott humör även om det blir DUNDERTORSK
Då går man i alla fall och lägger sig med gott humör även om det blir DUNDERTORSK
+ 3
Sv: Slutspel 2023
De två första perioderna blir avgörande. Ser ut som att vi har sugit musten ur dom i de två sista matcherna.
I 3:e var vi helt överlägsna!
Fortsätt på samma sätt så vinner vi ikväll också!
Röd o vit hockey dynamit!💥💯💥
I 3:e var vi helt överlägsna!
Fortsätt på samma sätt så vinner vi ikväll också!
Röd o vit hockey dynamit!💥💯💥
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Meduza: Förvisso men kom ihåg att de hade 3-1 inför tredje perioden och Timrå jagade så det kanske inte är så konstigt. Även om jag håller med om att dom inte såg lika pigga ut förra matchen, men det lär visa sig.
Sv: Slutspel 2023
{297}: Verkar inte bättre. Synd att det kom 5 till. Den här var ju annars förjävla rolig!
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Rico01: Örebro har börjat bra. Vi har inte ett skott än
Pettersson och Lander visar vilja
Pettersson och Lander visar vilja
Sv: Slutspel 2023
{9908}: Nja, jag är orolig. Och Örebro har börjat oroväckande. Hoppas vi kan få in lite turpuckar idag.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Rico01: Givetvis fungerar det skitbra att håna det hysteriskt skrala bortaföljet, och ändå uppfatta att Örebro öppnat mycket mycket bättre.
Sv: Slutspel 2023
Suttit och filosoferat och kommit fram till att Z med mera får ursäkta, jag har fan inte sett en bättre spelare i Timråtröjan än Dahlén.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Rallarn: Nä men vi måste få ut puckarna ur egen zon och få stopp på Örebro i mittzon.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Tavla av JJ, för visst missar han att blockera pucken med plocken
Nä det är Didrik som slår bort pucken när JJ ska blockera.
Lex: små saker gör stor skillnad
Nä det är Didrik som slår bort pucken när JJ ska blockera.
Lex: små saker gör stor skillnad
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Hur i helvete vad slarvigt 0-1. Förlorar sargduellen och sen alla närkamper
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Att det här laget har ansetts vara starka defensivt är helt otroligt.
Har för helvete inte EN spelare som inte är bedrövlig i egen zon
Didriks mål.
Har för helvete inte EN spelare som inte är bedrövlig i egen zon
Didriks mål.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Andersson: vilka bjudningar vi står för, minst en dundertavla per match. JJ skulle ju lägga vanten på pucken, då petar Didde ut den till motståndare istället. Kampen framför egen kasse är för dålig.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Dr.Krykov: Johansson? Det är väl Didde som slår bort pucken nör han ska blockera,
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Fruktansvärt spel framför eget mål. Alla bara petar på pucken eller står helt passiva. Vad gör Strömberg t.ex?
+ 2
« Föregående · 2505785 · Nästa »
