1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Slutspel 2023


Sv: Slutspel 2023
Bragd-Birger: Hur mycket har Örebro betalat dommarna

Sv: Slutspel 2023
Långben: vilken förbannat äcklig jävla plastförening. Önskar Brome allt ont på denna jord

Sv: Slutspel 2023
Grattis!

Sv: Slutspel 2023
Sputnik: vilka filmare. Om domarna inte ens kan se den där, hur ska vi kunna vinna?

Sv: Slutspel 2023
Och där kommer 2-1

Sv: Slutspel 2023
Bragd-Birger: Där rök min tv igen

Slog sönder den så jävla förbannad nu domarna vad,fan????!!?

Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Du fan. Två mål på två jävla idiotagerande av domarna.

Hur är det möjligt på den här nivån!?

Sv: Slutspel 2023
domar skandal
domar skandal
domar skandal

Sv: Slutspel 2023
jens_88: Här har vi inte med oss nått

Sv: Slutspel 2023
Hoppas dom är riktigt stolt över målet

Sv: Slutspel 2023
Svårt att hänga med när man spelat hela andra perioden i boxplay.

Sv: Slutspel 2023
{297}: Riktigt tragiskt detta...
Parodi på domslut nu!😈

Sv: Slutspel 2023
Lomond: Hoppas Brome bryter benet

Sv: Slutspel 2023
Hur ska man få bort filmningar när man ser att det lönar sig? Frågar Kronwall.

TV:n rök här hemma! Frugan säger att jag måste lugna ner mig…

Sv: Slutspel 2023
Kerstin_k: Äh det är skandal!! Tom kommentatorerna reagerar kraftigt. Då vet man att det är fel.

Sv: Slutspel 2023
Bromé är en skam för sporten. Fyfan vilken vidrig jävla fuskare.

Sv: Slutspel 2023
KAsta ut domaren
💩💩💩💩💩💩💩

Sv: Slutspel 2023
{297}: Det är inga domare det är regissörer

Sv: Slutspel 2023
Så jävla besviken ikväll!!

Sv: Slutspel 2023
Jåkkinen: lugn han får böter 5000

Sv: Slutspel 2023
Kuuuuuken... Jävla filmare.. hoppas han blir avstängd resten av säsongen .. dommarna är tyvärr under all kritik .

Sv: Slutspel 2023
Karlsson74: Kan bara få 5000 i böter för filmning.

Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: det bästa är att INGET kommer hända efter dessa vidriga dommarinsatser

Sv: Slutspel 2023
Rallarn:

Tilldela dem inte så fina epitet.

Sv: Slutspel 2023
Någonting man lärt sig av SHL 22-23 är att det lönar sig att filma. Tror nog Bromér mer än gärna betalar 5 tusen för det där målet.

Sv: Slutspel 2023
Aja detta får användas som tändbränsle. Ge järnet nu sista minuterna och i tredje. Denna matchserie ska hem till Timrå igen. Fuskarna ska inte få vinna.

Sv: Slutspel 2023
Jåkkinen: Örebro och domarna är en skam för sporten. Fyfan vilken vidrig jävla fuskare!😡😡😡😡😡

Sv: Slutspel 2023
TD: tar han säkert alla dar i veckan om man kan gå vidare i slutspelet på den filmningen .

Sv: Slutspel 2023
Jåkkinen: Han som var så stor stark och manlig vid första teket mot Dahlén i första matchen. Herregud vilken pajas. Skall bli kul att kolla presskonferensen sen om vi torskar. Om Ante kommer dit vill säga.

Sv: Slutspel 2023
Karlsson74: Ska stängas av minst 10 matcher och 100.000 i böter, och vid upprepade filmningar dubblas böterna och avstängningarna varje gång.

Sv: Slutspel 2023
Slog av nu tack era jävla mutade domarsvin skulle ha slås ner alla fyra till marken

Sv: Slutspel 2023
Inte någon match på lika villkor denna, det är tydligt. Finns ingen chans att gå segrande ur den här striden. Kan lika gärna gå till sängs…

Sv: Slutspel 2023
På något sätt trodde man ju att domarnivån skulle HÖJAS med fyrdomarsystem.

Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: varje gång Örebro kommer in i zon är man nervös att dom ska råka ramla

Sv: Slutspel 2023
BlackBay: Vi kommer ju inte våga göra nånting nu framöver. Domarna sväljer ju allt som Örebro filmar sig till.

Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Tror vi kan skippa böterna. Filmning borde ge automatisk avstängning.

Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Största fjanten som stått på ett par griller, vilken mes.

Sv: Slutspel 2023
Modano: så fort en svart känner minsta kontakt av en vit faller dom......

Sv: Slutspel 2023
Ante i pausen : säger jag nått nu blir jag avstängd

Sv: Slutspel 2023
FH - avdammad: Ja böter är ju ett skämt egentligen. Sånt är kaffepengar för dessa spelare

Sv: Slutspel 2023
Nånting vi måste ta med oss till nästa säsong är att vi måste börja ramla mer.. annars får vi aldrig med oss några utvisningar .. Dommarna i shl väljer att ta på resultat inte orsak..

Sv: Slutspel 2023
BlackBay:

Så länge de ramlat och slagit sig riktigt ordentligt hade det varit lugnt för min del.

Sv: Slutspel 2023
FH - avdammad: ja, helt sjukt att man i princip kan betala 5000 för ett mål.
Filmning är högsta graden av "osportsligt uppträdande". Det borde rendera i avstängning.

Sv: Slutspel 2023
Örebro myglar klubb nr 1
BETALAR domaren
börja tappa gjlädjen med hockey
såå jävla tragiskt

Sv: Slutspel 2023
Andersson: Snälla Ante säg vad du känner. Vi swishar bötern!

Förövrigt börjar det bli dags att stänga av filmningar med att missa matcher. Återfall och fler matcher i följd.

Sv: Slutspel 2023
Nu kommer 3-1 snart för nu har vi haft tryck i deras zon som vi inte haft på hela matchserien.

Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Ante be han dra åt helvete

Sv: Slutspel 2023
Vi maler och maler men inga mål!!!

Sv: Slutspel 2023
Rico01: Ingen av bönderna som skriker domarskandal nu. Finns fan inget bonnigare än en inlandsstad, jävla inavel

Sv: Slutspel 2023
Jonte ser verkligen skitsur ut men lyckas undvika ämnet.

« · 2508821 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer