Slutspel 2023
« Föregående · 2508943 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Kerstin_k: Jag fattar inte varför Ante envisas med Walli. Han har varit totalt osynlig hela slutspelet. Nu inne i PP.
Sv: Slutspel 2023
Kerstin_k: Ser inte problemet i böter och avstängning för filmning faktiskt. Då slipper dessutom domarna den största hatstormen. Man kan förstå att domare missar förstärkningar ibland.
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Vi ska bara vända detta nu!!!💪
Finns inget annat!👍😁
Och vem vet kanske får de en skada på Bromé.
Olyckor händer lätt!!!
Det går fort i hockey förutom när Sture ska till då.😬.
Och när t.o.m Petter i C More studion sågar Bromé o lider med Timrå då kan det inte vara mer glasklart denna jävla filmning!!!
Helt jävla otroligt detta! Och så gör de mål också...
Finns inga ord!😈😈😈
Finns inget annat!👍😁
Och vem vet kanske får de en skada på Bromé.
Olyckor händer lätt!!!
Det går fort i hockey förutom när Sture ska till då.😬.
Och när t.o.m Petter i C More studion sågar Bromé o lider med Timrå då kan det inte vara mer glasklart denna jävla filmning!!!
Helt jävla otroligt detta! Och så gör de mål också...
Finns inga ord!😈😈😈
Sv: Slutspel 2023
Lomond: JAAAAAAAAAAA SÅ JÄVLA VÄLFÖRTJÄTNT HÅLL KÄFTEN ÖREBRO NI HAR FÅTT MED ER 10 UTVISNINGAR
Sv: Slutspel 2023
Märks supertydligt att domarna fått en hårtork av monsunproportioner nu i pausen. Fegisarna har tappat det helt.
Sv: Slutspel 2023
Underbart att det var offside också!
En filmning och ett timråmål till på det här, så.
En filmning och ett timråmål till på det här, så.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Bragd-Birger: Vi tar ett par till offsidemål till på det här. Vi har några filmningar på pluskontot..
Filmningar kan Örebroarna få hålla på med. Vi satsar på att spela med respekt.
Filmningar kan Örebroarna få hålla på med. Vi satsar på att spela med respekt.
Sv: Slutspel 2023
Bee: Är det här dom bästa domarna som går att få tag på i SHL? Snacka om att tappa en match när till och med kommentatorerna sitter och spekulerar i hur kompenseringarna kommer att fördelas.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Zource: domarna försöker balansera ut sin insats. Vi ligger fortfarande 1 mål ifrån jämnvikt
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: GE FÖR HELVETE FAN I JONTE 😈😈😈😈 GÖR SARG REKLAM AV ASEN SOM GER SIG PÅ DALLE!!!!!!!!!
+ 4
« Föregående · 2508943 · Nästa »

Videogranskning och matchstraff följt av dryga böter. Då kanske man kommer nånstans.