Slutspel 2023
« Föregående · 2508998 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
{297}: Sen får man känslan att vi lever i en diktatur när man inte ens får kritisera dåliga insatser av så viktiga funktioner.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
JonteD: När Svensson och är SNÄLLA som teletubbies får vi hoppas en ny pikka kommer
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Långben: Riktigt skönt att JJ hittat tillbaka till storspelet!!!
Det blir avgörande för oss! In med pucken nu!🏒💪
Det blir avgörande för oss! In med pucken nu!🏒💪
+ 9
Sv: Slutspel 2023
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Det här känns som omgång 2, domarna letar med ljus och lykta efter minsta utvisning
+ 2
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Vi tar det en gång till, det här måste få konsekvenser! En touch av Mehio och #40 faller ner på knä…
+ 11
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Små marginaler i slutspelet. Att Hanzl bränner öppet mål där. Det var väl en miss som kanske kostade ett antal miljoner det.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
{297}: Hanzl hänger nog löst till nästa säsong som sagt. Vad har han för lön nu igen?
+ 2
Sv: Slutspel 2023
{297}: Vi vamn i sudden i Örebro senast. Gör om det snälla! 🙏🏻
Bortaklacken GRYM ikväll!
Bortaklacken GRYM ikväll!
+ 6
« Föregående · 2508998 · Nästa »
