Slutspel 2023
« Föregående · 2509109 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Örebronx: jag trodde att ni skulle vinna ganska klart idag! Men det är kul att det har blivit match av det! Jag känner stolthet över mitt lag!
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Nu borstar vi av Huss in med karln så vi kan få lite rejält med tyngd..
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Manderville: nej det har du säkert rätt i. Men jag tycker det finns en tragik i det här. När så många fuskar på isen så tar det bort glädjen av att vinna och det tar också bort besvikelsen att förlora tycker jag. När vi torskade mot Modo i det där berömda slutspelet så kunde man ändå känna att vi gjorde vad vi kunde och förlorade mot en marginellt bättre motståndare. Förlorar vi mot Örebro nu så känner man ju inte ”cred till Örebro som spelade bra” vilket dom ofta gör, utan man känner snarare ”svensk domarkår vill inte ha oss vidare” och sen går man och är bitter på domarna en hel sommar.
Jag tycker ändå Timrå gjort det bra. Vi har en del problem som vi får chans att fila bort till nästa säsong men med det material vi har och med skador och dippar på ledande spelare så går det inte att kräma ur hur mycket som helst.
Jag tycker ändå Timrå gjort det bra. Vi har en del problem som vi får chans att fila bort till nästa säsong men med det material vi har och med skador och dippar på ledande spelare så går det inte att kräma ur hur mycket som helst.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Örebronx: Självklart styr inte du, eller jag, över dom. Men det förtar verkligen glädjen av en het slutspelsbatalj när filmningar är det som ska vara avgörande.
Hade domarna hållit samma nivå åt båda håll från match ett hade det här mycket väl kunnat blivit en riktig bra kamp. Men så har det ju, som bekant, inte blivit. Bromé och Larsson filmar och fuskar konsekvent och får fördelar av det.
Däremot hade Örebro säkert dragit det längre strået ändå. Ni spelar grym hockey när ni inte håller på att filma.
Hade domarna hållit samma nivå åt båda håll från match ett hade det här mycket väl kunnat blivit en riktig bra kamp. Men så har det ju, som bekant, inte blivit. Bromé och Larsson filmar och fuskar konsekvent och får fördelar av det.
Däremot hade Örebro säkert dragit det längre strået ändå. Ni spelar grym hockey när ni inte håller på att filma.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Om vi kommer ut med samma vilja, beslutsamhet och jävlaranamma som i 3e och Johansson fortsätter spika igen gillar jag våra chanser
Våga vinn nu Timrå ge allt för segern!
Våga vinn nu Timrå ge allt för segern!
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Örebronx: Du verkar vara en bra människa. Du ska såklart inte hållas ansvarig för vad vissa med tvålade skridskor i svart lag gör.
Hoppas på en värdigare avslutning!
Hoppas på en värdigare avslutning!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
eliassjo : vevfveklgnfbenkdmfrlrnekelfdnnsmqlwlamamNXbenlslefbwkwlsll!1!1!1?1!1?1.1?1.1?1.1?11??11??
+ 3
Sv: Slutspel 2023
+ 6
Sv: Slutspel 2023
eliassjo : JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
+ 3
Sv: Slutspel 2023
{9908}: JAAAAAAAAAAAA!!!!
NU TAR VI DOM VÄNDER DETTA 💪🏻💪🏻💪🏻
LYYTINEN JAG ÄLSKAR DIG
NU TAR VI DOM VÄNDER DETTA 💪🏻💪🏻💪🏻
LYYTINEN JAG ÄLSKAR DIG
+ 12
Sv: Slutspel 2023
JAAAA. Så jävla skönt. Nu kan allt hända och vi får en till hemmamatch åtminstone = bra för kassan om inte annat.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Skarin o Ambroo skriker o kramas i TV.
Jag är rörd. Helt slut.
Nu ska jag köpa en riktigt ny TV.
Jag är rörd. Helt slut.
Nu ska jag köpa en riktigt ny TV.
+ 9
« Föregående · 2509109 · Nästa »
