Slutspel 2023
« Föregående · 2511269 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Nu hoppas jag på Anti-jinx, men Walli har faktiskt varit riktigt blek.
Spelade liksom fysisk slutspelshockey i jan-feb och nu är det i stil med vad Modano brujar kalla handväska.
Spelade liksom fysisk slutspelshockey i jan-feb och nu är det i stil med vad Modano brujar kalla handväska.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Men det är väl FAN att pucken studsar så rätt före Örebro varenda gång de är på besök i vår zon.
Sv: Slutspel 2023
{297}: Gillar att ordningsvakten också klappar när Lander gör mål, ingen Modoit där inte!
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Andersson: LANDER 2-1!!!
TRYCKER BARA UPP DEN I KRYSSET FRI
STÅR UPP OCH SKRIKER MED GÄNDERNA I LUFTEN
LANDER ÄLSKAR DIG ❤❤❤
TRYCKER BARA UPP DEN I KRYSSET FRI
STÅR UPP OCH SKRIKER MED GÄNDERNA I LUFTEN
LANDER ÄLSKAR DIG ❤❤❤
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Som inbiten Timråfan så är det INTE en skön matchbild att vi leder, med 1 mål, och att vi har så himla många nära chanser.
Risk att luften går ur om Öreplast får ett skitmål
Risk att luften går ur om Öreplast får ett skitmål
+ 3
Sv: Slutspel 2023
JAG ÄLSKAR SLUTSPELSHOCKEY! ÄVEN OM BRYNÄS INTE ÄR MED ;( Hejar på er resten av säsongen! Har ändå släktningar ifrån norr om Gävle :)
+ 8
Sv: Slutspel 2023
Har domarnivån ändrats?? Vi blir ju inte bortdömda än? Vad är det här för alternativ verklighet??
+ 1
« Föregående · 2511269 · Nästa »
