Så är det dags för bortamatch 2, i en serie på 4 raka. Man kan ju undra hur det skall gå. Tik har ju ofta haft svårt att möta SSK där nere. Dock har vi ett lag som, i alla fall på papperet, är bättre än SSK och vi borde lätt ta 3 poäng. Med Pikkarainen på spelsuget humör och övriga "på tårna" skall detta gå vägen. Mitt tips 1-5.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Man kan ju undra hur det skall gå. Tik har ju ofta haft svårt att möta SSK där nere. Dock har vi ett lag som, i alla fall på papperet, är bättre än SSK och vi borde lätt ta 3 poäng.
Med Pikkarainen på spelsuget humör och övriga "på tårna" skall detta gå vägen. Mitt tips 1-5.