Veckan efter midsommar kommer jag att träffa ex-tikaren Henrik "Henke" Eriksson på Svenssons Kök & Bar över en öl eller två....
Och då kommer jag naturligtvis att snacka nutid & då tid med den förlorade sonen från Härnösand.
Och nu efterlyser jag lite hjälp på traven med frågeformuleringar som jag skall sammanställa och fråga ut honom med.
Det är intervju som skall ses som en fristående fortsättning på det som påbörjats tidigare under vinjetten "Vad gör Du nuförtiden". Där vi bland annat snackat med Peter "Pekka" Lindmark, Stefan Pöllä, Patrik Ulin etc.
Så mejlbomba min inbox ellr spinna vidare i denna tråd på det som ni kan tänkas vilja ha svar på.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Veckan efter midsommar kommer jag att träffa ex-tikaren Henrik "Henke" Eriksson på Svenssons Kök & Bar över en öl eller två....
Och då kommer jag naturligtvis att snacka nutid & då tid med den förlorade sonen från Härnösand.
Och nu efterlyser jag lite hjälp på traven med frågeformuleringar som jag skall sammanställa och fråga ut honom med.
Det är intervju som skall ses som en fristående fortsättning på det som påbörjats tidigare under vinjetten "Vad gör Du nuförtiden". Där vi bland annat snackat med Peter "Pekka" Lindmark, Stefan Pöllä, Patrik Ulin etc.
Så mejlbomba min inbox ellr spinna vidare i denna tråd på det som ni kan tänkas vilja ha svar på.
Trevlig helg!
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)