1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Stötta Timrå IK


Stötta Timrå IK
Hej, nu tycker jag att vi alla slutar och klaga och istället ska vi stötta grabbarna. Hur kul skulle det inte vara att få vara där och uppleva en vändning på denna dålig trend?

Jag var där när vi vände och vann på straffar mot Leksand då halva publiken gick hem efter andra då det stod 1-5 har jag för mig. Det var tider det. Upp med hakan och stå för att ni är Timrå supportrar på stan. Vi kommer gå till semi-final iår. Det är bara så.... ;)

Redigerad kommentar


« · 1304608
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.