Hej, nu tycker jag att vi alla slutar och klaga och istället ska vi stötta grabbarna. Hur kul skulle det inte vara att få vara där och uppleva en vändning på denna dålig trend?
Jag var där när vi vände och vann på straffar mot Leksand då halva publiken gick hem efter andra då det stod 1-5 har jag för mig. Det var tider det. Upp med hakan och stå för att ni är Timrå supportrar på stan. Vi kommer gå till semi-final iår. Det är bara så.... ;)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag var där när vi vände och vann på straffar mot Leksand då halva publiken gick hem efter andra då det stod 1-5 har jag för mig. Det var tider det. Upp med hakan och stå för att ni är Timrå supportrar på stan. Vi kommer gå till semi-final iår. Det är bara så.... ;)
Redigerad kommentar