Sundin ut
« Föregående · 494020 Till forumet
Sv: Sundin ut
Maggan: Måste säga att jag har väldigt svårt att se likheterna mellan Fredrik Sundin och Robert Carlsson. Ser mer av Henrik Eriksson i honom som hade svårt att få ut något av sitt spel i Timrå. Eriksson har lyckats bra i Rögle och kanske kan samma miljöombyte vara gott för Sundin. Att sitta bänkad i Timrå gör honom knappast till en bättre ishockeyspelare.
Kimmo tillbaka - hoppas det ger den engagerade Läktargruppen anledning att göra ett TIFO på lördag när Mora kommer på besök.
« Föregående · 494020
Ser att Sundin går till Skellefteå. Törs man hoppas på en förstärkning nu då fönstret öppnar ?