Supportermatchen
« Föregående · 800372 · Nästa » Till forumet
Sv: Supportermatchen
Ann ska inte städa efter Supportermatchen, hon ska massera mina fötter eller Mats E:s. Friskan och Ann för göra upp om vem som tar vilka fossingar.
Sv: Supportermatchen
friskan: Precis, får hoppas att pratarn kommer så kan han hälsa alla det, då räcker med en snabb sopning av läktaren bara
Sv: Supportermatchen
Abron:
Om alla slänger sitt skräp på därför avsedd plats behövs ingen svabbning.
Om alla slänger sitt skräp på därför avsedd plats behövs ingen svabbning.
Sv: Supportermatchen
Ann:
Finns väl inget så njutningsfullt som att ta fram den STORA kvasten och sen dyka ner i skiten å göra rent hus!
Finns väl inget så njutningsfullt som att ta fram den STORA kvasten och sen dyka ner i skiten å göra rent hus!
Sv: Supportermatchen
Ann:
Du har så riktigt rätt..Kul att du kan hjälpa till..Tänk om det fanns fler som kunde göra det..
Sv: Supportermatchen
gud: Man kan kalla det vad man vill så länge det ger en fullkomlig njutning vettu...
Sv: Supportermatchen
Borde inte "rätta laget" ställa upp som klack vid supportermatchen då kan en ur supportelaget låta bli att tacka ;)
Sv: Supportermatchen
O om nu nån sitter o tänker "jo jäklar nu när dom VILL ha hjälp då piper hon inte mycket" ....Så kan jag meddela att Actionleif vet om ja vill eller inte....
Sv: Supportermatchen
Jen & Ann: Ni som verkar sugen på att hjälpa till med lite allt möjligt, är ni sugen på att hjälpa till med städning efter matchen?
Gärna fler som kan hjälpa till, vi kommer att spärra av så att endast en sektion används så det blir väldigt begränsad yta att städa.
Hand i hand, tillsammans hjälps vi åt!
Gärna fler som kan hjälpa till, vi kommer att spärra av så att endast en sektion används så det blir väldigt begränsad yta att städa.
Hand i hand, tillsammans hjälps vi åt!
Sv: Supportermatchen
Ann: Lottförsäljning kan det behövas hjälp med så vi får se om det blir något hojtande framöver
Sv: Supportermatchen
Jen: Typ samma här då....8:or e ja iofs ganska bra på...
O iofs skulle jag säkert kunna "tunnla" dom flesta sundsvallsspelare pga att ja int e så stor så tja....varför inte...Men näe det är nog bäst o lämna det till "proffsen" och hålla sej till att bara hejja...Inte så bara det heller faktiskt...MEN då vill jag att dom tackar efter matchen...*S*
Sedan är jag iofs ganska bra på att kränga lotter ,koka kaffe torka svett o baka iofs så har dom nån nytta av mej så får dom väll hojta... :)
O iofs skulle jag säkert kunna "tunnla" dom flesta sundsvallsspelare pga att ja int e så stor så tja....varför inte...Men näe det är nog bäst o lämna det till "proffsen" och hålla sej till att bara hejja...Inte så bara det heller faktiskt...MEN då vill jag att dom tackar efter matchen...*S*
Sedan är jag iofs ganska bra på att kränga lotter ,koka kaffe torka svett o baka iofs så har dom nån nytta av mej så får dom väll hojta... :)
Sv: Supportermatchen
Jag är nog ingen höjdare på skridskor. Och om jag desstuom måste hålla reda på en klubba så blir det katastrof. Men att hejja på vid sidan gör jag nog!!!
Sv: Supportermatchen
actionleif:
För gammal för sånt :-)
dessutom sjuk med infektion och vätska i benet, skulle nog frysa till is i en ishall, vila med benet högt är vad som gäller för mig.
Det var bättre förr.. ;-)
För gammal för sånt :-)
dessutom sjuk med infektion och vätska i benet, skulle nog frysa till is i en ishall, vila med benet högt är vad som gäller för mig.
Det var bättre förr.. ;-)
Sv: Supportermatchen
TIKbiff: Det får du göra om du så vill, kanske du rentav tar en plats i laget ;~)
Sv: Supportermatchen
Fortfarande ingen som deklarerat att de inte kan komma på träningen så då hoppas jag att verkligen alla kommer också, så det inte blir som tidigare år .. svalt intresse på träning
Sv: Supportermatchen
friskan: Gud vad skönt att slippa dig. Jag kan bidra med pengar via kurirer och ombud. Lekterapin är en behjärtans värd sak och således lättar jag på lädret för detta ändamål.
GOD JUL!
GOD JUL!
Sv: Supportermatchen
ernie eagle:
Då går jag istället då slipper vi ju stöta på varandra. Klart man måste/bör stödja supportrarna.
Frågar igen vart går årets intäkter?
Då går jag istället då slipper vi ju stöta på varandra. Klart man måste/bör stödja supportrarna.
Frågar igen vart går årets intäkter?
Sv: Supportermatchen
tjobba: Det är väl Rolle Westin om jag fattat saken rätt. Jag kommer iaf inte att närvara. Och får således inte upprepa fjolårets bragd. Men jag önskar er lycka till.
Sv: Supportermatchen
actionleif: Jasså.....?
Vilken ära att figurera på samma gästbok som Rolle W.
Både han och Micke Johansson hade oturen att vara aktiv vid fel tidpunt eller i alla fall i fel del av landet.
Både hade kvalitet att spela i elitserien även om det ryktasdes att Rolle inte prscis var någon träningsnarkoman... ;-)
Vilken ära att figurera på samma gästbok som Rolle W.
Både han och Micke Johansson hade oturen att vara aktiv vid fel tidpunt eller i alla fall i fel del av landet.
Både hade kvalitet att spela i elitserien även om det ryktasdes att Rolle inte prscis var någon träningsnarkoman... ;-)
Sv: Supportermatchen
actionleif: Synd att Rolle spelade med TIK under de mörka åren.....han hade junnat bli hur bra som helst.
Talang saknade han inte i alla fall....bor han kvar i närheten...?
Talang saknade han inte i alla fall....bor han kvar i närheten...?
Sv: Supportermatchen
friskan: Visst masserar du mina fötter efter matchen, precis som du gjort i alla år.
Sv: Supportermatchen
friskan: De såg ut att ha ett mycket spännande lag och lyckas de krydda med de namn det pratades om så blir det riktigt skoj!
Sv: Supportermatchen
Ja bara att hålla tummarna och att dagens försvar med målvakt fungerar fel fritt och att vi kontrar in 1-0 så tar vi en trea!
« Föregående · 800372 · Nästa »