Supportermatchen
Mats Edström:
Du kanske inte blir lika ledsen nu när jag har fixat en tvål till dig o Movve för eran tid tillsammans i duschen efter matchen..
TIKbiff:
Haha..Dra inte in mig i Sundsvalls supportranas annorlunda duschvanor..
Jag är bara vänlig nog att fixa en tvål till dessa två herrar..
Movve o Mats..Glöm inte huvudvärkstabletterna..
För övrigt känner jag mig ibland väldigt gammalt.
Ont i knäna, dåligt hjärta och gnälliga barn.
"Säg mig, var é tvålen broder, ge mig tvålen broder, längtan och skräck jag känner, var, var, var?!"
Ny perspektiv.
Ann:
Så här kommer Movve o Mats se ut efter matchen..En tår eller två fäller dom ihop efter förlusten..
Undra om Leffe kommer att vända upp o ner på lillmovve i denna match med??
Men jag dricker aldrig ljust öl och aldrig ur annat än pint-glas.
Ann: Ännu en? Har jag fler??? Hade jag ingen aaaaaaaning om!
Gud: Kom upp nästa fredag så ska jag tvåla till dej...innan jag och Moverare går och tvålar in varandra!!!
Mats Edström
Du är inte byggd för att tvåla till mig..Dvärg..
Movve..
Jag är gudomlig på grillorna..Annat med dig som åker skridskor som en stelopererad get..Tvål lover..
Skaver tvålen, är det därför du är grinig?
Du skulle ha tagit en vanlig "Barnängen" i stället för en sån där pumpflsaka med flytande tvål.
DEN fantasin då?!?!?
Moverare:
Nopp..Blir inte någon match denna gång heller..Det nyinköpta huset pockar på med allt det innebär..
Att du och din superlakej Mats gillar tvål betyder inte att jag gillar att använda tvålen som ni gör.. Så du behöver inte dra in mig i eran lilla klubb..
Nyinköpt hus?
Ha, usel ursäkt.
Hem och renovera i stället för att hänga här så kan du visst vara med och spela.
Moverare:
Har en firma på plats som bygger om det stora just nu..Det är det små tingen jag satsar min energi på när firman går på julledighet..
Sånt min fru tycker att jag ska fixa på min julledighet..*mutter*
Ann: Vet inte om den fantasin var särskilt våt...om det inte regnar på dej förstås! *asg*
gud är en fegis, gud är en fegis...
Den idrottslige vilden Sjöstedt tar plats bakom mikrofonen.
Heja Växjö!
Är det du eller Sikström som vaktar målet?
Och ett litet tillägg: GLÖM INTE KONTANTERNA! Insamling till förmon för de sjuka barnen vid Lekterapin på Sundsvalls Sjukhus!
Dessutom kommer det arrangeras ett exklusivt tröjlotteri med en äkta matchtröja från en MoDoit.
Har inte bestämt mig än för om jag skall ta Hedin, Svartvadet eller Foppa (Givetvis är det NHL-tröjor vi snackar om)
Eller tycker Moverare att vi skall damma av en tröja utav Mike Peca kanske?
Förresten åker du bil till arenan? Kan en kvinnlig Morasupporter få lifta med dig?
Hon är nyuppflyttad till Timrå från Mora sedan en vecka tillbaka och vill lära känna lite nytt folk i våra trakter.
Hon bor på Örnen ;)